Spring naar bijdragen

Jeep loopt soms wel soms niet op LPG


Chris
 Share

Recommended Posts

Zijn al meer discussies over geweest. Wel goed gas niet goed gas. de meningen zijn verdeeld, even zoeken op het forum.

Ook op andere forums hoor je veel over problemen met LPG uitzonderingen daar gelaten natuurlijk

Maar na veel kilometers krijgen de meest veel problemen...en vaak niet de goedkoopste

Als je overschakeld op benzine start hij het zeker wel?

Gr Joost

PS gas is om op te koken:P

JEEP GRAND CHEROKEE 4.7L V8 (benzine!)

geen geld voor benzine...? geen geld voor JEEP!:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gesproken hoor je als je het contact aanzet na een paar seconden een tikje, dat betekend dat het relais wat voor het starten een beetje gas verdampt gesloten is. M.a.w. Zodra je het contact aanzet verdampt hij een beetje gas om te starten. Kan zijn dat het relais niet goed werkt. Dan slaat hij ws erg moeilijk aan, duurt dan even voordat er gas in de carburateur komt.

succes

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn al meer discussies over geweest. Wel goed gas niet goed gas. de meningen zijn verdeeld, even zoeken op het forum.

Ook op andere forums hoor je veel over problemen met LPG uitzonderingen daar gelaten natuurlijk

Maar na veel kilometers krijgen de meest veel problemen...en vaak niet de goedkoopste

Als je overschakeld op benzine start hij het zeker wel?

Gr Joost

PS gas is om op te koken:P

JEEP GRAND CHEROKEE 4.7L V8 (benzine!)

geen geld voor benzine...? geen geld voor JEEP!;)

Wat een onzin...:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, bij deze.

Ik rij inmiddels al 10 jaar op LPG, mijn auto's waren onder meer een Nekaf, Daf ya126, oldsmobile, Citroen, Range Rover, Jeep cj, Chevrolet Blazer.

Zelfs met de Range rover heb ik nooit problemen gehad ondanks dat ik toch aardig kilometers rij.

Maar betaal jij lekker teveel voor je brandstof en doe er dan goed stoer over dat je zo'n domme beslissing neemt.:B:lol:

Einde discussie wat mij betreft, ieder zijn keuze.

( zo beter ? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, Einde discussie wat mij betreft, ieder zijn keuze.

( zo beter ? )

Discussie op een forum..nee dat kan echt niet:huh:

Maar als je goed leest staat er ook niet dat ik zeg dat iedereen er problemen mee krijgt, ,maar 7 auto´s op LPG in 10 jaar......ieder zijn eigen keuze

ps smileys achter de tekst kunnen aangeven hoe iets bedoeld is en dan zie je dat het niet zo serieus gesteld wordt door mij als jij het opneemt

Gr Joost:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Discussie op een forum..nee dat kan echt niet:huh:

Maar als je goed leest staat er ook niet dat ik zeg dat iedereen er problemen mee krijgt, ,maar 7 auto´s op LPG in 10 jaar......ieder zijn eigen keuze

ps smileys achter de tekst kunnen aangeven hoe iets bedoeld is en dan zie je dat het niet zo serieus gesteld wordt door mij als jij het opneemt

Gr Joost:bye1:

Ik neem het zeker niet te ernstig op maar vind het triest als er zo over LPG word gedaan terwijl het prima werkt.

Offroad heeft het zelfs voordelen voor auto's met een carburateur ( niet meer uitvallen bij steile hoeken ).

Discussie op een forum moet zeker kunnen want daar is het tenslotte voor !

Jij hebt jouw mening en ik de mijne. ( daar sloeg mijn eerste postje ook op ).

Fijne avond :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Ab :P Maar misschien weet jij dit ook wel

Is het verstandig om Flashlube te grebruiken?

Auto heeft al 300.000 gelopen en ik weet niet of ze de kleppen hebben veranderd voor hardere kleppen. Kan zelf niks vinden over het onderhoud van de auto. De vorige eigenaar wist het ook niet kan wel zien in de boekjes dat ie tot 1998 de laatste beurt heeft gehad maar verder niks.

Wil wel binnen kort alles gaan vervangen qua olieen en filters

Groeten Chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...