Spring naar bijdragen

Raad de auto


ariev8
 Share

Recommended Posts

Misschien over een paar maanden een "Raad de Auto" Forum Meeting houden. Kunnen we ff naar bv. www.louwmanmuseum.nl :P

Goed idee, in het nieuwe onderkomen!

Kunnen we aansluitend de Schlumpfcollection -klik- doen. Is ook geweldig!

En meteen wijnproeven in de Elzas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennen we ook niet ff naar Vegas vliegen.:P

Oké, is wat verder dan Wassenaar, maar wat is nu vijf uurtjes rijden om de mooiste auto's van de wereld te kunnen zien;).

Ook de moeite waard: Techno Classica in Essen. In April weer. Alleen wel Jeeps thuis laten i.v.m. ontbreken van de juiste energielabels:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, is wat verder dan Wassenaar, maar wat is nu vijf uurtjes rijden om de mooiste auto's van de wereld te kunnen zien;).

Ook de moeite waard: Techno Classica in Essen. In April weer. Alleen wel Jeeps thuis laten i.v.m. ontbreken van de juiste energielabels:blink:

?? kan voor zowel mijn YJ als de ZJ een groen label kopen hoor :P

En serieus; zou best leuk zijn om met een stel geïntresseerden naar een knap museum te gaan.

Hoe dichterbij, des temeer mensen mee zullen gaan.

Dus, wie weet een leuk museum en welke data zouden we kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

?? kan voor zowel mijn YJ als de ZJ een groen label kopen hoor :lol:

En serieus; zou best leuk zijn om met een stel geïntresseerden naar een knap museum te gaan.

Hoe dichterbij, des temeer mensen mee zullen gaan.

Dus, wie weet een leuk museum en welke data zouden we kunnen?

Ik doe mee. Schlumpf is voor mij meer op de route :whistle:maar ik denk dat Louwman Collection / Nationaal Automobiel Museum voor jullie het makkelijkst is, dus daar kom ik graag naartoe. Als het op niet al te korte termijn wordt gepland, plooi ik me er wel omheen. :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mee. Schlumpf is voor mij meer op de route :whistle:maar ik denk dat Louwman Collection / Nationaal Automobiel Museum voor jullie het makkelijkst is, dus daar kom ik graag naartoe. Als het op niet al te korte termijn wordt gepland, plooi ik me er wel omheen. :bye1:

Nog heel even over de sidetopic:

Tsss,ik ben 1 dag offline en gelijk worden er allerlij leuke dingen bedacht...

Lijkt me leuk om een keer met een stel "freaks" zoiets te gaan doen. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok schot voor de boeg.ff geen tijd om te zoeken.........

En gisteren in slaap gevallen achter de computer:blush:

Het lijkt nog het meest op een custom Dodge Challenger......maar zo simpel zal het wel weer niet wezen

:lol:

Zo simpel is het inderdaad niet.;)
Dodge Challenger

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol:;):bye1:

Helemaal goed.

The Beauty and the Beast. Ontworpen/gemaakt door Leepu Awlia.

:P:lol:

Als HIJ er aan gezeten heeft is er geen 944 meer van over.

Goed onthouden Shark. deze kende ik niet.....ik vond het altijd een beetje irritant progamma

media-6407-15290.jpg

bewerkt door joost
correctie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol::lol:

Als HIJ er aan gezeten heeft is er geen 944 meer van over.

Goed onthouden Shark. deze kende ik niet.....ik vond het altijd een beetje irritant progamma

Ik had hem zeker niet herkend, heb het programma maar één keer gezien. Tenenkrommend. En tot slot: aan een 944 kun je toch niet zo heel veel verpesten? ;)

Tegelijkertijd zou ik mijn collega-deelnemers willen aanmoedigen hun bijdragen meer te kiezen op basis van historische waarde en zich minder te laten leiden door (on)vindbaarheid op google :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...