Spring naar bijdragen

XJ VERHOOGD


marc van rossem
 Share

Recommended Posts

Originally posted by marc van rossem@Feb 3 2005, 15:43

HIJ IS KLAAR, HIJ IS KLAAR

<div align="right">

klasse!

En nou rijden met die bak Marc.

btw, heb je nog beschrijvingen/pics /tips waar je tegenaan bent gelopen etc etc?

Of misschien een verhaal van het begin tot eind?

Anders kunnen we dit beter naar de XJ sectie verplaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Feb 3 2005, 15:51

btw, heb je nog beschrijvingen/pics /tips waar je tegenaan bent gelopen etc etc?

Of misschien een verhaal van het begin tot eind?

<div align="right">

eeehhhhh, ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf niet met de eer kan strijken. Ik heb het laten doen door B&S. Deze wisten mij wel te vertellen dat ze hun scheldwoordenboek flink hebben opengetrokken. De boel zat muurvast. Ze hebben zelfs getwijveld of de liftkit wel eronder kon omdat ze bang waren voor ernstige beschadiging van het chasis bij het verwijderen van de oude meuk.

Ik heb een paar foto's van de webcam van B&S gedownload. Ik zal kijken of het me lukt ze te plaatsen.

Originally posted by Kameel@Feb 3 2005, 15:51

Anders kunnen we dit beter naar de XJ sectie verplaatsen.

Ik heb in deze sectie ook al wat geplaatst.

Moet nog wel wat revisie werk verrichten aan de remmen (klauwen en remschoenen) maar ik denk wel dat ik dat voor 20 feb af heb, dus ben ik erbij op horst. (het is tenslotte bijna een thuiswedstrijd voor mij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Ik vind het ook jammer dat ik afscheid moet nemen, maar de drang voor een wrangler is groter dan mijn financiële mogelijkheden om de XJ erbij te hebben.

Zolang de wrangler er nog niet is, heb ik ook geen grote haast om de XJ te verkopen. Kan ik nog even genieten. Maar.............. bij een goed bod, is die weg.

Een mede JCN-lid heeft waarschijnlijk interesse om de XJ te kopen om een aantal onderdelen van mijn XJ over te zetten naar zijn XJ. Ik hoop dat dat door gaat.

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...