Spring naar bijdragen

De Mourik Brunssum


kenzo
 Share

Recommended Posts

Ga met een groep mee; er wordt genoeg georganiseerd: komend weekend Markelo, volgende week Rockanje (ANVT) week erop Wijk aan Zee (JCN).

Dan zijn er altijd mensen in de buurt om je aanwijzingen te geven en als je in de problemen komt (vastzitten, stukken, ...) wordt je tenminste ook geholpen.

Jeepers voor Jeepers. :blink:

Het lijkt me zeer onverstandig om ongeoefend en zonder voldoende kennis een terrein "in te duiken".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jah, we zijn een paar keer door de bospaadjes gereden, maar dat is eigenlijk nog geen terreinrijden.

Het probleem is dat Markelo ongeveer 220 km hiervandaan ligt (tenminste... ik neem aan Markelo in NL?)

Waar woon je dan? Rockanje en Wijk aan Zee liggen in het westen, er wordt nog wat georganiseerd in Veldhoven en ook in Zeeland is er elke maand wat te doen.....

Kijk maar eens bij meetingpoint....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder ervaring zou ik niet in Bilstain gaan rijden, en zeker niet alleen!!

Ook dichtbij is Geilenkirchen (Davids Grube) Heb pas een uitnodiging gezien van onze Duitse Jeepvrienden.

Nee, ga er zeker niet alleen naartoe

Geilenkirchen is wel interessant, weet je misschien wanneer je daar kunt rijden, of kun je gewoon gaan wanneer je wilt, en heb je misschien een site ervoor? (voor informatie, en waar het is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...