Spring naar bijdragen

lift-kit, banden en lier bumper.


Recommended Posts

hoi ik ben sinds 2 en halve week nu in het bezit van een grand cherokee zj uit 96 ( v8 5.2L )

heb al een bericht geplaatst over een lift-kit, maar denk dat het hier misschien wat meer gelezen wordt.

ik heb op www.csloffroad.com een lift-kit van 3.5 inch gezien ( zie foto op de site met de jeep woody! )

ben misschien van plan om deze over een paar maand aan te schaffen, ik vindt het namelijk mooier uitzien en wil toch wel terrein gaan rijden.

nou is mijn vraag, als ik dit aanschaf welke maat banden kunnen er onder want wil namelijk allterrain banden ( logisch ), en welke zien er dan het mooiste onderuit want met zo'n lift-kit moeten er geen kleine bandjes onder hangen.

natuurlijk is dit mijn eigen keuze/beslissing van het mooi zijn van de banden maar wil toch graag wat reacties, tips of wat dan ook, alles is welkom.

groet Sander.

*het onderwerp van de lierbumper volgt als ik met dit onderwerp genoeg denk te weten.*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

hier een ZJ rijder uit Brunssum.

Spelen meerdere factoren mee. maatgeving velg b.v. iets meer of minder BS geeft problemen met aanlopen dus gewoon een banden maat roepen die past werkt meestal niet.

Zit momenteel op vakantie en niet alle gegevens bij me. Kom gerust eens langs in Brunssum kan je vanalles vertellen.

Rijd zelf met 4,5 " op 33x12,5 maar zoals gezegd veel kleine en grote dingen aangepast en lier in de originele bumper verwerkt.

Ivo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

goede avond,

ben nu wat serieuser aan het worden met de lift kit, heb nu een site gevonden waar een paar merken opstaan.

misschien dat een van jullie ervaring met een merk heeft wat hier tussen staat.

ik ben aan het kijken voor een 3.5 inch suspension lift.

graag weer wat info.

groet Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede avond,

ben nu wat serieuser aan het worden met de lift kit, heb nu een site gevonden waar een paar merken opstaan.

misschien dat een van jullie ervaring met een merk heeft wat hier tussen staat.

ik ben aan het kijken voor een 3.5 inch suspension lift.

graag weer wat info.

groet Sander

Welke site, welke merken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.rockymountainsusp.com/jeep_GrCher.htm

deze site kwam ik gister tegen en daar staan een paar merken op en de prijzen.

ik had namelijk gelezen omdat je van die goedkope setjes hebt van dat de voorveren naar achter gaan enzo.

dat als je zoiets doet dat je altijd nog andere onderdelen erbij moet kopen om het fatsoendelijk te krijgen en met al dat geld wat je daar aan uitgeeft zou je naar mijn mening een goede ( wat duurdere ) set kunnen kopen met alle onderdelen erin!!!

rubicon lijkt mij wel wat die lift van 900 us dollar.

graag wat reacties over deze merken en de lift's die beschikbaar zijn op deze site.

MVG Sander.

bewerkt door invader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...