Spring naar bijdragen

Welke lift-kit ?


carsveld
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Is er iemand die mij kan adviseren welke lift-kit te gebruiken.

Ik heb een KJ Renegade 3.7 2005 aangeschaft en heb daarbij 2 lift-kits gekregen.

Een Daystar 2.5" lift-kit

Een Rock Krawler voor 3.5" en achter 2" lift-kit.

Welke lift-kit is het beste (technisch en rijeigenschappen) om te monteren ?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daystar is een goede low budget lift,zoals ze het noemen an de andere kant van de oceaan.

Koop het in europa,en het is een high budget lift.:lol:

Op het lost kj forum,allemaal goede bevindingen.

Over Rock Krawler zijn de meningen verdeeld,het grote deel rijd daar met de 2,5"frankenlift.

Ik heb de Daystar en de Rock Krawler bijgeleverd gekregen, kan nu nog kiezen welke eronder gaat. De Daystar lijkt te gaan winnen.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er 1 de beste is dan hoef ik slechts 1x de boel te laten monteren :lol:

Mocht het dan tegenvallen kan ik uiteraard nog wisselen maar liever in 1x goed :thumbsup:

Klopt wel, maar ervaring leert dat zo'n kit best persoonlijk ervaren kan worden.. daarnaast heb jij als een van de erg weinigen de mogelijkheid om ze beide op je eigen Jeep uit te proberen.

Uniek.

Zoveel werk is het toch niet? (geen idee hoor, met je onafhankelijke ophanging voor):lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt wel, maar ervaring leert dat zo'n kit best persoonlijk ervaren kan worden.. daarnaast heb jij als een van de erg weinigen de mogelijkheid om ze beide op je eigen Jeep uit te proberen.

Uniek.

Zoveel werk is het toch niet? (geen idee hoor, met je onafhankelijke ophanging voor);)

Rock Krawler lijkt het meest eenvoudig te monteren, echter 3.5"voor en 2" achter las ik op de bijsluiter. :) Vraag me af of dat slim is:wacko:

Als de 1e bevalt kan ik de 2e wellicht nog van de hand doen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...