Spring naar bijdragen

Verwijderen van bodylift


Olivier
 Share

Recommended Posts

Ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat een bodylift makkelijk en dan waarschijnlijk ook vaak problemen veroorzaakt op de steun/bevestigings punten, waar de body op het chassis bevestigd zit.

Mijn vraag is dan ook, klopt dit?

Is het makkelijk te zien als er op die punten problemen zitten?

Is het dan ook makkelijk te repareren?

En is het makkelijk om een door een vorige eigenaar geplaatste bodylift te verwijderen?

bvd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kans op schade moet je niet te hoog inschatten.

In de eerste plaats is dat ook al afhankelijk van de hoogte van de lift, 2 á 3 inch zal geen problemen opleveren.

En als de lift wel meer dan 3" is, dan nog hoeft er niets te gebeuren! Ga je dan echter extreem doen dan kunnen de krachten op de "oren" aan je chassis wat groter worden.

Rij je hoofdzakelijk op de weg, en neem je soms een stukje terrein, dan zou ik me met 4" nog geen zorgen maken... De meeste bodyliftkits zijn echter niet zo hoog....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's redelijk goed te doen, ochtendje werk!

Maar je hebt er wel de originele bouten voor nodig, en misschien enkele steuntjes weer terug buigen / aanpassen/ demonteren...

Maar waarom zou je, met een bodylift kun je het chassis beter schoonhouden en je Jeep is hoger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...