Spring naar bijdragen

gordels


Recommended Posts

Weer een probleempje denk ik, ik zie bij het starten van mijn GC een lampje op de dash van een mannetje met een gordel om, (rood). Als ik mijn gordel niet om doe gaat het lampje gewoon uit en klinkt er ook geen signaal :yes:.

Ik heb gekeken naar de houder van de gordel(dus naast de stoel) of er draden naar toe liepen, maar ik kan niets vinden.

Nou is dit allemaal niet zo erg maar mijn geheugen van de stoelen werkt niet zo goed en ik denk nu dat de stoelen niet reageren omdat de gordel al vast zit volgens het lampje, maar weet iemand waar de jeep nu het signaal vandaan haalt zodat duidelijk wordt of de gordel om is<_<

alvast bedankt voor de hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dan een ZJ, maar wellicht is het hetzelfde. Het lampje gaat branden als herinnering en gaat uit zodra die achterlijke dingdong is uitgejengeld.:)

ok, maar dan lees ik op het forum dat de stoelgeheugens niet reageren wanneer de gordels vast zitten, hoe werkt dat dan?:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het geheugen is wel in te stellen,:yes: maar hij gaat niet naar de ingestelde stand terug als je de andere sleutel pakt om te rijden. In de manual staat dat het lampje blijft branden totdat de gordel om is:yes:, bij mij gaat het lampje direct uit na starten en dan hoef ik de gordel niet om, het is mij nu onduidelijk waar het lampje het signaal vandaan krijgt zodat hij denkt dat de gordel om is:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gevonden:yes::yes: inderdaad de draden twee stuks zitten er :whistle:maar is op het eerste gezicht niets aan, ik heb even het stekkertje onder de stoel losgehad, maar het lampje op de dash gaat nog steeds uit ook wanneer ik dus de gordel niet vastklik.:B dus dit kan betekenen dat de draden kontakt moeten maken om het lampje uit te doen. (zal ik nog eens proberen).:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kan de stoel alleen naar de andere voorkeurinstelling verzetten, dus wanneer je de sleutels van je partner hebt genomen, als de auto nog in de "P" staat en je de riem niet omhebt, anders zou de stoel je in je riem kunnen wurgen:ohmy:.

Met de knopjes op de stoel kun je hem altijd verstellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt Theo, met de sleutels van mijn partner verandert de stand van de stoel niet, ik denk dus dat de jeep het signaal krijgt dat de gordel om is.(en da is nie so) ik heb ook even getest met een draadje in het stekkertje van de gordel (een soort kortsluiting) maar ook toen ging het lampie uit.:) Mijn trukendoos is nu leeg, dus moeten we de stoelen maar handmatig op de juiste positie verzetten.:lol: toch bedankt voor het meedenken.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...