De-Sjrien Geplaatst July 30, 2009 Rapporteren Share Geplaatst July 30, 2009 na enkele probleme, weer een nieuw erbij! ik weet er geen raad mee dus ik vraag jullie te hulp. ik was aan het rijden en opeens hield hij ermee op, net alsof hij geen bezine meer kreeg. toen ik hem opnieuw starte, bleek er niets aan de hand. toen viel hij weer uit, het starte koste wat meer moeite maar na een tijdje starte hij weer. toen ben ik eigelijk zonder problemen naar huis gereden. laatst starte ik hem weer, en toen viel die langzaam uit en bleef die nog op 1Cil. lopen. maar nu start hij helemaal niet meer. de bougie's zijn zeike nat. ik weet eigenlijk niet wat er mis zou kunnen zijn. de een zegt dat hij verzuipt en de ander zegt weer de ontsteking. maar het zijn beide niet zo;n experts dus ik wou toch eens aan jullie vragen wat jullie ervan denken? alvast bedankt. Grt. Leroy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drenth Geplaatst August 20, 2009 Rapporteren Share Geplaatst August 20, 2009 Leg één bougie eens buiten boord. Probeer eens te starten. Zie je je bougie vonken? Als hij vonkt (oranje/paars vonkje), dan staat je ontsteking niet goed afgesteld. Geen vonk? Dan je ontstekingsgedeelte eens nazien. Drenth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timmay Geplaatst September 12, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 12, 2009 misschien vocht in je vlotterkamer van je carb... mijn rubber van de tankdop naar benzine was lek en was vocht naar binnen gekomen, k heb de benzineleiding doorgespoten(hoge druk) vlotterkamer + de rest schoongemaakt en mn bezinetank afgetapt en alles erin schoongemaakt. Loopt nu weer als een stinkend rokend zonnetje:B nu de rest nog afstellen:whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De-Sjrien Geplaatst August 17, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 17, 2010 (bewerkt) Het probleem is onderhand opgelost; los contact in de On/Off schakelaar... probeer daar maar eens achter te komen! zo hebben we weer geleerd, meten=weten. maaaarrr deze schakelaar van Nolamparts is van een ander systeem, met van die steek pluggen inplaats van mannelijke stekkers. plus de aansluitingen zitten in een andere volgorde. Dus probleem 2: welke kabels moeten er nu in? en er hangt vanalles los daar achter het dashbord en ik kom er weer echt neit wijs uit. Ik start hem nu gewoon rechtstreeks van de + naar de Ontsteking. August 17, 2010 bewerkt door De-Sjrien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cherokee_Chris Geplaatst August 19, 2010 Rapporteren Share Geplaatst August 19, 2010 misschien een originele schakelaar op de kop zien te tikken, er zijn nog wel handelaren die de meeste spullen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De-Sjrien Geplaatst August 20, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 20, 2010 ja opzich is het niet de schakelaar (weet nu toch niet meer hoe ze erop zaten eerlijk gezegt) maar juist welke kabels moeten worden aangesloten. veel zijn dubbel en worden verbonden tot 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.