Spring naar bijdragen

M38A1 probleem


Recommended Posts

na enkele probleme, weer een nieuw erbij!

ik weet er geen raad mee dus ik vraag jullie te hulp.

ik was aan het rijden en opeens hield hij ermee op, net alsof hij geen bezine meer kreeg. toen ik hem opnieuw starte, bleek er niets aan de hand. toen viel hij weer uit, het starte koste wat meer moeite maar na een tijdje starte hij weer. toen ben ik eigelijk zonder problemen naar huis gereden. laatst starte ik hem weer, en toen viel die langzaam uit en bleef die nog op 1Cil. lopen. maar nu start hij helemaal niet meer. de bougie's zijn zeike nat. ik weet eigenlijk niet wat er mis zou kunnen zijn. de een zegt dat hij verzuipt en de ander zegt weer de ontsteking. maar het zijn beide niet zo;n experts dus ik wou toch eens aan jullie vragen wat jullie ervan denken?

alvast bedankt.

Grt. Leroy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

misschien vocht in je vlotterkamer van je carb... mijn rubber van de tankdop naar benzine was lek en was vocht naar binnen gekomen, k heb de benzineleiding doorgespoten(hoge druk) vlotterkamer + de rest schoongemaakt en mn bezinetank afgetapt en alles erin schoongemaakt. Loopt nu weer als een stinkend rokend zonnetje:B nu de rest nog afstellen:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Het probleem is onderhand opgelost; los contact in de On/Off schakelaar... probeer daar maar eens achter te komen!

zo hebben we weer geleerd, meten=weten.

maaaarrr deze schakelaar van Nolamparts is van een ander systeem, met van die steek pluggen inplaats van mannelijke stekkers. plus de aansluitingen zitten in een andere volgorde. Dus probleem 2: welke kabels moeten er nu in? en er hangt vanalles los daar achter het dashbord en ik kom er weer echt neit wijs uit. Ik start hem nu gewoon rechtstreeks van de + naar de Ontsteking.

bewerkt door De-Sjrien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...