Spring naar bijdragen

De-Sjrien

Forum member
  • Aantal bijdragen

    19
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over De-Sjrien

  • Verjaardag 03/02/1991

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    (Nog)Geen Jeep
  • Bouwjaar
    N.v.t.

De-Sjrien's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik zoek een Chassis en/of de papieren van een nekaf/M38A1 van voor 1960. wie kan mij helpen?? grt. Leroy
  2. Ik heb gister precies het zelfde probleem verholpen. Voor het pruttelen op hoge touren heb ik gewoon de cabru eraf gehaald en flink schoon gemaakt. Sproeiertjes een aandraaien en doorblazen. Ook waren mijn veertjes erg geoxideerd, persoonlijk denk ik dat het daar aan lag omdat de rest er niet slecht uitzag.
  3. hmm das interessant ja! Maar jullie hebben niet iets zelf gemaakt ofzo? met pvc buizen of iets dergelijks?
  4. ja opzich is het niet de schakelaar (weet nu toch niet meer hoe ze erop zaten eerlijk gezegt) maar juist welke kabels moeten worden aangesloten. veel zijn dubbel en worden verbonden tot 1.
  5. Ik heb een volledig afgesloten (stoffe) kapje inc. deuren voor op de M38a1 maar het zijn 2 rechter kanten... iemand die mij kan helpen? ook heb ik de 2 ruiten kapot dus dat zou ook wel fijn zijn als iemand die nog heeft liggen!. en een nieuwe voorbumper zoek ik nog. alsvast bedankt! grt. Leroy
  6. Iemand al eens een snorkel gemaakt voor op een M38a1? of enig idee/voorbeeld hoe ik dit kan doen? bedankt! grt. Leroy
  7. Het probleem is onderhand opgelost; los contact in de On/Off schakelaar... probeer daar maar eens achter te komen! zo hebben we weer geleerd, meten=weten. maaaarrr deze schakelaar van Nolamparts is van een ander systeem, met van die steek pluggen inplaats van mannelijke stekkers. plus de aansluitingen zitten in een andere volgorde. Dus probleem 2: welke kabels moeten er nu in? en er hangt vanalles los daar achter het dashbord en ik kom er weer echt neit wijs uit. Ik start hem nu gewoon rechtstreeks van de + naar de Ontsteking.
  8. Lood zit sinds 1923 in de benzine, pas in de jaren '90 is deze in europa vervangen door loodvrije omdat toen de eerste kathalysators kwamen. Lood beschermt de kleppen en is tegen het klop geluid. het kan opzich niet veel kwaad als je het er een keer niet bij gooid (kost ook genoeg zo'n flesje) het verlengt alleen de levensduur. In de WO2 zat in alle benzine lood. Maar men ging er vanuit dat een voertuig ong. 1 maand mee ging in oorlogstijd, mischien dat ze het daarom niet zo nauw namen met dat lood gedoe wat jij bedoeld? thuis rijden we al een dikke 15jaar zonder problemen met loodvervanger.
  9. aahh, met die site kom ik wel al wat vooruit. dankj! zijn die caburateurs chineese peng peng?
  10. ik heb al gegoogeld ma dat valt ook vies tegen. ja in het boek staat ook niets... pff, nieuwe cabru: €450:wacko: en wss ligt het probleem nog niet eens bij de cabru...
  11. is er nergens een handleiding ofzo? na mijn inzien past het overal in
  12. ik krijg hem niet meer in elkaar...
  13. loodvervanger moet daarin. gewoon een keer om de 3 tankbeurte ofzo.
  14. ik ben de vlotternaald verloren toen ik de caburateur was aan het schoonmaken. ik heb dus eigenlijk alleen het naaldje nodig want de rest is nog inorde. heeft iemand nog een gare caburateur liggen tegen een spot prijsje? of mischien zelfs iemand alleen de naald? zou geweldig zijn:D alvast bedankt grt. Lry
×
×
  • Nieuwe aanmaken...