Spring naar bijdragen

Cherokee Chief / Wagoneer


MartijnQ
 Share

Recommended Posts

Beste forumleden,

Als kersverse nieuwkomer val ik meteen met de deur in huis ; ik ben al langer gek van de Cherokee Chief en vooral de Wagoneer. Mijn droom er eentje aan te schaffen komt steeds dichterbij. Een absolute must is wel dat het een belastingvrije wordt, modelletje van voor 1985 dus ongeveer.Goed,om een lang verhaal kort te maken ; op internet kom ik na bezoekjes aan zeer veel sites steeds bij dezelfde auto's terecht. Kunnen jullie mij op weg helpen met wat goede websites waar ik de genoemde modellen in de gaten kan houden ?

Alvast bedankt en de groeten,

Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Martijn,

weet niet wat je zoekt,maar als je een goede orginele wagoneer zoekt ,geen om gekatte zal het zeer moeilijk worden in de benelux de meeste kans ligt in Amerika zelfs daar worden ze schaars!! spreek uit ervaring internet afspitten.

ben zelf ook bijna 3 jaar bezig geweest met zoeken ,maar de moeite is beloond!!

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Theo,

Dank voor de snelle reactie.

Ik had al zo'n vermoeden dat Amerika een rol zou gaan spelen, maar verder dan eBay-Motors ben ik nog niet gekomen. Een Jeep over laten komen uit de US is zeker een optie, dus goede Amerikaanse websites zijn zeker welkom !

Gr,

Martijn

In Google Wagoneer en jeep wagoneer e.d e.d op verschillende manieren in toetsen en alles bekijken zo kom je steeds verder, kost een heleboel tijd (vraag om goede scherpe foto's ) en dan nog sta je stom verbaasd dat je naar zo wag bent gaan kijken !! lijkt soms mooi ,maar in het echt blijkt het niks.Succes

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Op www.autotrader.com staan ook mooie exemplaren.

Heb wel gelezen dat het ten sterkste wordt aangeraden om de auto zelf te gaan bekijken alvorens je besluit tot kopen over te gaan. Misschien bestaan er ook tussenpersonen in de USA die een aankoop vanuit het buitenland begeleiden?

Ik ben overigens ook op zoek naar een belastingvrije Wagoneer :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je zin hebt om te restaureren..... ik heb een cherokee chief die ik verkoop.

Hijmoet gerestaureerd worden en is niet meer in al te beste staat. Er zit een TH400 bak met Quadratrac onder. ZOnder motor, want die heb ik voor mijn projekt nodig.

Als je interese hebt, hoor ik het wel.

groetjes

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

hallo ik heb een cherokee wagoneer s4 staan van 1979.

De motor en automaatbak zijn gereviseerd de zit een hele nieuwe bodem in.

Heeft een engels kenteken is omgebouwt naar recht gestuurt maar is een voudig terug naar links gestuurt terug te bouwen. Deueren en spatborden zit las werk aan of je moet het vervangen is een geheel complete auto en staat in engeland. We kunnen altijd eens praten over de prijs en het naar Holland brengen.

de Dutchman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...