Spring naar bijdragen

Radio vervangen


Recommended Posts

Hoi,

Ik zal me eerst even voorstellen, Ik ben Robert-Jan Kempink 22 jaar wonend in Apeldoorn en sinds gisteren in bezit van een Grand Cherokee 5.2 uit 96.

Nu zit er wel de originele radio bij maar deze werkt niet meer, dus direct door naar gereden naar de halfords om een verloop stekker te kopen van Chrysler naar ISO.. nu werkt mijn radio helemaal perfect maar past deze niet in mijn dash (zoals natuurlijk verwacht) nu ben ik op zoek gegaan op internet naar een adapter zodat de radio er normaal in past... wel zo inbraak veilig maar ik kan ze nergens vinden.. of niet in een nl shop.

weet iemand waar ik deze kan bestellen??.. bij voorkeur wel een nederlandse shop???

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Heb je een linkje waar ze op internet te vinden zijn?.

En dan gelijk een vraag.

Als ik een andere radio inbouw, kan ik dan alles aansluiten vanaf de twee stekkers die er nu achterop zitten? Of moeten er ook draden opnieuw naar de speakers gelegd worden. Dit omdat de versterker onder de achterbank zit.

Ben namelijk ook van plan er een andere radio in te zetten. Heb de accupool er af gehad en ben niet in het bezit van een code. Opnieuw aanvragen gaat waarschijnlijk rond de 100 euro kosten en dan heb ik nog maar een radiocassette.

bewerkt door snelle henkie
aangevuld.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

ik heb afgelopen weekend ook de standaard radio eruit gehaald, was een fluitje van een cent. maar zit nu ook te kijken met dat gapend gat omdat de radio dit er nu in zit kleiner ( dunner ) is dan de standaard, dus ben zelf van plan om van kunstof een frame te maken en dan gelijk schakelaars in dat frame te zetten voor mijn werk verlichting die op het dak komt.

maar dan even een vraag nog achteraf, wil vanaf de de accu een kabel leggen naar de kofferbak ruimte voor de subwoofer, maar kan nergens een gat vinden om de kabel door te voeren bij de motor ruimte?

iemand enig idee waar een beetje gat zit? voor wat kabels naar binnen te vrotten?

mvg Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruip eens onder je stuurwiel, en helemaal achteraan het dashboard, net boven de pedalen komen de meeste kabels binnen.

Wellicht achter het tapijt en achter de isolatie, maar ik heb daar bij mijn WJ een groot gat gevonden.

Als je geluk hebt zitten er nog wat reserve rubber tappen die je kunt gebruiken.

In de motorruimte komen die dingen dan te voorschijn achter de remservo...

... maar het blijft prutswerk hoor. Ging veel beter bij mijn opel kadett uit 1970... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je een linkje waar ze op internet te vinden zijn?.

En dan gelijk een vraag.

Als ik een andere radio inbouw, kan ik dan alles aansluiten vanaf de twee stekkers die er nu achterop zitten? Of moeten er ook draden opnieuw naar de speakers gelegd worden. Dit omdat de versterker onder de achterbank zit.

Ben namelijk ook van plan er een andere radio in te zetten. Heb de accupool er af gehad en ben niet in het bezit van een code. Opnieuw aanvragen gaat waarschijnlijk rond de 100 euro kosten en dan heb ik nog maar een radiocassette.

Op eBay zo'n adapterset gevonden, voor ca. USD 20 heb je de set in huis. Zoek naar Jeep radio dash kit. Voorbeeld item nummer 270368305535.

eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=270368305535

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...