Spring naar bijdragen

Weekend 25-26 Juli Jeep®Academy in Axel/Provincie Zeeland


Utah
 Share

Recommended Posts

dan hebben ze wel scheel gekeken denk ik

of ze hebben je aangerekend voor vrachtwagen

ik haal regelmatig wagens op voor een garagebedrijf maar zoveel heb iknooid betaald maar ok

dan volgende keer maar via de ring van antwerpen

zal in iedergeval stukken goedkoper zijn die 18 euro

groetjes rob bestuur gaf terrein te axel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zo... Ook weer binnen.. we waren om 17:30 al thuis maar dan maar meteen eff opruimen.. en poetsen! Wat een drap.. Maar ik had gelukkig hulp (zie foto)

JCN bedankt, GAF bedankt voor dit GAaF terrein! Ik heb écht genoten .. De eerst dag (ochtend) was super, mooie rode proefjes gedaan,de middag was wat minder door mijn kapotte stuurpomp, kon niet meer sturen:wacko:.. maar gelukkig was Zino in de buurt, die had er een liggen effe snel met het vrouwtje van GGuido daar gehaald. Fijn met dokter Ed het zaakje eronder gebouwd en sturen als nooit te voren:yes::thumbsup: perfect toch die Jeepers(en partners). Helaas de games gemist hierdoor máár wel gunstig voor Theo-CJ7:D:D.. Zaterdagavond lekker gegeten, mooi kampvuur, mooi verlicht toilet, kortom een gezellige geslaagde dag. Zondagochtend ook nog super gereden, dus al met al een perfect weekend! tot de volgende keer..

post-3274-12873023993037_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook weer terug in Noord holland .Het was een leuk en gezellig weekend,ik en mijn zoon hebben lekker gereden op het technich terein van Axel,alleen jammer dat onze vooraandrijfas het begaf uitgerekend tijdens de proef ,die tot dan prima verliep.

Gelukkig was daar weer Zino die Zondag een as mee had genomen ( kosten 25 euro:lol: en hebben die dag ons uitstekend vermaakt......groeten uit N-H en tot de vogende keer:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn ook weer veilig, heel en compleet aangekomen in Deventer!

Het was een leuk en gezelllig weekend, altijd leuk om gezichten aan forumnamen te linken!

Ed heeft even een nieuwe dynamo geplaatst, rijd weer als een trein.

De korte versie: pech op heenweg, hotelletje op vrijdagavond (konden het terrein niet vinden...) zaterdag nieuwe dynamo bij Zino gehaald, zondag lekker rijden!!!

Iedereen bedankt voor de goeie organisatie en gezelligheid!

Heb geen foto's helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben het ook super naar de zin gehad, vrijdag op de heenweg nog wat regen en een plensbui bij antwerpen, maar na aankomst op het terrein geen druppel meer gehad.

Zaterdag was echt zo'n dag waarvan ik zeg: Ooh wat heb ik toch lekker gereden!!:thumbsup:

Zondag eerst zelf nog even rondgereden daarna heeft Chantal nog een poos gereden, ze reed voor het eerst met de cj en zowiezo nog nooit in het terrein gereden toch verschillende blauwe en (makkelijke)rode proeven gereden. Nu maar zorgen dat ze het niet te leuk gaat vinden...;). Na de middag ingepakt en huiswaards gereden, onderweg nog een kleine noodreparatie uitgevoerd, rugleuning van de stoel was aan een kant afgebroken, even een spanbandje van de rollbar achter de stoel door naar het handvat boven het dashbordkastje gespannen zodat de leuning toch recht bleef staan.

Helaas de games gemist hierdoor máár wel gunstig voor Theo-CJ7:D:D.. .

Tja Fred, nu je lockers in je assen hebt wil het niet zeggen dat je alles beter kan:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat was dus via liefkenshoek:no:
als je graag in een lange file voor de kennedytunnel wilt staan moet je dat doen. zoniet dan pak je liefkenshoektunnel (tol) of je rijd een beetje om over bergen op zoom en je neemt de westerscheldetunnel (tol) die is een paar euro goedkoper. en je krijgt dan ook nog eens waar voor je geld. hij is namelijk een paar kilometer langer dan de liefkenshoektunnel :yes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn weer goed in Limburg aangekomen. Vanwege het vele werk de afgelopen week geen tijd gehad een paar foto's online te zetten. Bij deze dan:

http://gallery.me.com/roomans#gallery

Er is ook een kort filmpje.

Nogmaals dank aan de organisatie en de weergoden die ons goed gezind waren.

De hondjes verheugen zich al weer op het volgende evenement.

Reneg8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...