Spring naar bijdragen

Origineel Dutch JEEP camp 2006 t-shirt


jorg
 Share

Recommended Posts

Een aantal jaren geleden (2006) hebben we dit shirt gekregen op het Ermerstrand....

Jammer genoeg hadden ze alleen nog maar de maat 2xl, wat een beetje te groot is voor mij!!

Dus, heeft iemand hier intresse in!?

Shirt is nooit gedragen, maar moet wel een keer gestreken worden :wub::whistle:!!

http://link.marktplaats.nl/261882196

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind eigenlijk wel apart, je hebt het shirt gekregen, en nu probeer je het te verkopen:wacko:

crisis ofzo<_<

Inderdaad..

Vind het een schande.

Ik had er 2 ( is ook een schande ) en heb ze allebei tot gaten aan toe versleten.

Nu draag ik er één tijdens het sleutelen, de ander is achtergebleven in Croatia...

Maar alle gekheid op een stokkie ( bovenstaande is gewoon waar..) vind je het zelf niet een beetje triest om geld te vragen voor zo'n shirt ?

Maak er gewoon iemand blij mee man !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het nu wel of geen nette actie is om zo'n shirt te koop aan te bieden, laat ik graag aan een ieder persoonlijk over.

Echter is het verplicht om een prijs te vermelden, en daar maak ik wél een punt van.

Verder een vriendelijk verzoek aan een ieder om een topic in "te koop" niet vol te spammen zoals nu gebeurd is.

@jorg: Ik zie er graag vanmavond nog een prijs bij, zoniet wordt dit topic omgezet in kliko voer :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het nu wel of geen nette actie is om zo'n shirt te koop aan te bieden, laat ik graag aan een ieder persoonlijk over.

Echter is het verplicht om een prijs te vermelden, en daar maak ik wél een punt van.

Verder een vriendelijk verzoek aan een ieder om een topic in "te koop" niet vol te spammen zoals nu gebeurd is.

@jorg: Ik zie er graag vanmavond nog een prijs bij, zoniet wordt dit topic omgezet in kliko voer :unsure:

denk niet dat ie er vanavod op terug komt .............:frusty::lol::frusty::whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...