Spring naar bijdragen

welke stekker ? die blauwe ? Inor ...


DEEF
 Share

Recommended Posts

ff een vraagje als je stroom gaat gebruiken in Inor moet je daat zon blauwe stekker voor hebben (met 3 van die pinnetjes) ....

Ik hoorde namelijk dat het nog al kan schelen in wat voor land je zit ...

:thumbsup:

Gewoon normale stekker... moet alleen ff weten waar je moet zoeken namelijk.. hij heeft krachtstroom aansluiting die me mag gebruiken.

dus als je 1 dik snoer met groot blok mee neemt heeft iedereen normaal stroom:bye1:

werkte vorig jaar met JCN perfect

die krachtstroom moet je vanaf beneden halen... als je de schuur in loopt vanaf het plein gelijk links. bij die eenden/ganzen/volgens, wat het ook allemaal mag zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon normale stekker... moet alleen ff weten waar je moet zoeken namelijk.. hij heeft krachtstroom aansluiting die me mag gebruiken.

dus als je 1 dik snoer met groot blok mee neemt heeft iedereen normaal stroom:bye1:

werkte vorig jaar met JCN perfect

die krachtstroom moet je vanaf beneden halen... als je de schuur in loopt vanaf het plein gelijk links. bij die eenden/ganzen/volgens, wat het ook allemaal mag zijn

Zit er dan een 5 polige stekker of heb je zelf nog een 0 bij moeten maken met een aardpen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...