Aad V. Geplaatst April 30, 2009 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2009 In september de hele koppelingszooi vervangen.Drukgroep, koppelingsplaat, hydrolische druklager en de koppelingscilinder. Dacht dat ik er voorlopig wel weer effe vanaf was. Gaat het hydrolische druklager lekken. De sap loopt m'n bak uit. Gaan die dingen altijd zo kort mee? Dacht dat het spul van Crown toch wel enig kwaliteitsspul was. Weer die hele handel demonteren. Is er ook een mogelijkheid om dit mechanisch te maken? Gewoon lekker met een kabeltje dat altijd functioneerd, lijkt me heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeeped Geplaatst April 30, 2009 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2009 Helaas Aad, die dingen zijn echt van een k*tkwaliteit. Afgelopen dag ook 1 vervangen die ik een jaar geleden ook al had vervangen. Garantie nul komma nul. Betere kwaliteit was er niet te vinden volgens de leverancier(!). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst May 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 1, 2009 Zijn dat die binnen cilinders van een AX 15? Was van plan om er ook 1 in te bouwen i.p.v. het mechanische gedeelte.. Die vallen er uit als je Jeep te veel moet werken op 't chassie. Niet doen dus??? En die cilinders op de zijkant van 't vliegwielhuis? Doen die wel gewoon wat ze moeten doen? Gr.Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aad V. Geplaatst May 3, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 3, 2009 Is er een mogelijkheid om dit mechanisch te maken of wat Karel vraagt een cilinder aan de buitenkant? Iets van een ander type monteren misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst May 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 3, 2009 Is er een mogelijkheid om dit mechanisch te maken of wat Karel vraagt een cilinder aan de buitenkant?Iets van een ander type monteren misschien? Voor de AX 15 hebben ze 2 modellen. Die jij hebt met de cilinder aan de binnenkant en daarna hebben ze de cilinder aan de buitenkant gemaakt. Een maat van me had ze allebij langs elkaar op de werkbank liggen en jammer is wel dat je niet alleen de cilinder over kan zetten maar ook het vliegwiel huis moet veranderen (vervangen). Ik was foto's aan 't zoeken maar krijg ze niet gevonden.. Gr.Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Black Moose Geplaatst May 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 3, 2009 Klopt, Bij een TJ zit ie ook aan de buitenkant. En nog nooit problemen mee gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst May 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 3, 2009 Het lijkt me dat jij een probleem hebt met de uitlijnig van je bak en motor.. Voor zover ik 't weet zijn die interne cilinders goed,maar kan er niet veel over vinden. En wat betreft die uitwendige cilinders.. Ik weet niet of je bekend bent met het oude principe van de CJ? Nu hebben ze dus gewoon de stangen vervangen door een cilinder op 't schutbord en eentje langs de bak maar ze werken nog wel met de gewone koppelingslagers en hevels.. Kan je jezelf er iets bij voorstellen??? Gr.Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.