Spring naar bijdragen

terreinrijden 25-01-2004


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

Geachte Mede Forum-idioten,

Ben vanmiddag op het terrein te Westervoort geweest en het ziet er vrij zwaar/heftig uit....al zal dat nog de nodige keren veranderen onder druk van het weer en de klei afgraving die er nu plaats heeft. Zal daar morgen, als het weer het toelaat, even wat foto's maken zodat een ieder een indruk kan krijgen, en zal proberen omdat bij te houden tot het evenement, woon tenslotte toch maar op 5 minuten rijden ervan daan dus het is geen moeite (bedankt voor jullie medeleven) Maar wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat je vast een kruisje in je(nieuwe van de kerstman gekregen) agenda moet zetten.

Greetz Edwin

En denk er aan eerst 10-01-2004 te Tiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

heb even een digi probleem met de camera maar dat komt van het weekend wel weer in orde, biets gewoon even een camera wink.gif

Maar om precies te zijn ligt de locatie op de grote kruising aan de kant van Duiven, zeg maar, het terrein is vrij groot en loopt van de Rijksweg/Hamersestraat tot aan de spoorbaan Duiven->Arnhem.

Voor een ieder die niet in deze schitterende omgeving woont, afslag 32 vanaf de A12 dan richting Westervoort, langs de Mac Donalds, tweede stoplicht rechtdoor, bij de Texaco rechts en dan de pijlen volgen.

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als nu iedereen gewoon de electrische agenda van deze site gebruikt dan zie je toch op tijd welk evenement erkomt, de evenementen van de Jeepclub, De recreatieve, 4X4 Veluwe en Jeebee heb ik voor jullie allemaal al ingevuld dus check iedere maand deze elec. Agenda met je eigen zou ik zo zeggen wink.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas...nee,wacht ff...gelukkig gaan mijn vriendin en ik begin februarie onze nieuwe woning betrekken (shit wat zeg ik dat netjes.. blink.gif ).

dit houdt in dat ik er in ieder geval niet bij ben,alle tijd gaat op aan inpakken,meubels kopen,dat soort dingen...

maybe next time.. sad.gif

mijn laatste evenement was rhederlaag........2002!!!

hoogste tijd voor wat modder onder mijn banden dus...

veel plezier... sad.gifsad.gifsad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Jan 2 2004, 22:37

En dat klaagt over mensen die wel en waar met een patrol maar ze gaan wel de moddr op zoeken....... wink.gif   wink.gif

Greetz Edwin

Succes met je nieuwe woning....met 4X4 terrein????????

verdachte is schuldig!!!!

lol... biggrin.gif

helaas,de tuin is groot maar niet zo groot....

gelukkig heb ik mijn radiografische jeeppie nog... smile.gifsmile.gif

heb al een trial uitgezet...met een doorwading (die goudvissen gaan bij mij toch die vijver uit!!! tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Originally posted by Ed4wd01@Dec 31 2003, 11:36

Voor een ieder die niet in deze schitterende omgeving woont, afslag 32 vanaf de A12 dan richting Westervoort, langs de Mac Donalds, tweede stoplicht rechtdoor, bij de Texaco rechts en dan de pijlen volgen.

Greetz Edwin

Waarom roept Edwin gelijk vraagtekens bij mij op als het gaat om de combinatie Mc D En afslag????????

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

edit----------

Waarschijnlijk zullen de Mc D gangers van afgelopen zaterdag wel weten wat ik bedoel tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel+Jan 12 2004, 15:42 -->
<!--QuoteBegin-Utah@Jan 12 2004, 08:15

Als je het bordje "wilkommen in Oberhausen" ziet ben je duidelijk te ver. tongue.gif

En dan de weg vragen in Duitsland...immer gerade aus? dry.gifcool.gif

Probeer "Wo is die bahnhof?" eens..

Voor de Koot & Bie fans..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...