Spring naar bijdragen

tj slaat af na starten


Recommended Posts

hij loopt netjes en met rijden ook geen probemen gehad.de ene keer is het starten en weg.en de andere keer pas na een keer of5 en dan ruikt hij naar benzine.dus kan wel iets zijn met de toevoer inderdaat.

bedankt voor je snelle reactie

mvg steen :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanmorgen eens op onderzoek geweest,hij geeft geen foutcode maar er brand rechtsboven een oranje sleuteltje in een cirkel naast cruicecontrol.

ik heb maar een contactsleutel dus dat kan ik niet testen, en geen instruktieboekje want ik heb hem 2e hands .

even aanzien nu,ik ga nog even in riland kijken ,alvast dedankt voor de info

mvg.steen:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

......ik heb maar een contactsleutel dus dat kan ik niet testen, en geen instruktieboekje want ik heb hem 2e hands .

Ah, mooi.

Dan is het dus: andere sleutel proberen.

Doet hij het probleemloos was het de sleutel, anders de "ontvanger" in het contact.

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, weer eens niet goed gelezen. :yes:

Betekend een gang naar de officiële dealer, dit is niet iets wat je met een tangetje kan verhelpen.

Als het de sleutel is betekend het het opnieuw 'inlezen' van een nieuwe sentry-key, maar je weet niet of het aan de sleutel ligt... de dealer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
En hoe is het opgelost dan ? dealer ?

het was de onderbreker van het alarm wat er nog voor de helft in zat maar nooit gewerkt had:no:en nu toch storing veroorzaakte,dus maar gelijk helemaal verwijdert dat is als je iets 2ehands koopt ,op zoek naar een andere dan maar:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...