Spring naar bijdragen

Vraag over remslangen


Trickie
 Share

Recommended Posts

Hallo,,,

Ik heb een vraag over de prijs van rem slangen.

Ik heb net de lokale dealer gebeld om rem slangen te bestellen en die gaf mij de volgende bedragen door :

#remslang rechts voor 66.55 ex.

#remslang links voor 208,- ex.

#remslang rechts achter 108,- ex.

het is voor een jeep wrangler laredo 4.0 1991

Kan iemand mij vertellen waarom er z'n prijs verschil tussen zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen idee...

Volgens mij zijn links en rechts overigens gelijk....

Met heel weinig zoeken vond ik ze al voor 38 euro per stuk:

0353.10.jpg

Achter "doet" dan 35 euro. ( Achter is er overigens maar één)

Een hele set in RVS kost 160 euro....

Ik weet dus niet wat voor prijzen je gekregen hebt, maareh...:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor jullie reactie .....

Toen ik de dealer aan de lijn had heb ik gevraagt of ie het geheel wou bestellen.

Na 20 min. begon ik aan alles te twijfel of dit wel goed gaat met deze bestelling en dat ik wel slangen krijg en geen leidingen. Ik heb toen de dealer gebeld maar die zei dat het al besteld was door hem in amerika en dat we daar niet meer van af kunnen.

Als het geen slangen zijn dan kan ik zo zeggen dat ik ze niet moet want, ik heb alleen over slangen gesproken en niet over leidingen.

Kan ik hier wel of niet onder uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In America moeten bestellen??? Een paar slangetjes???

Dat zal toch niet??? Lijkt me dat een Jeep dealer dat soort spul op de plank zou moeten hebben...

Maar als 'ie het speciaal voor jou besteld heeft, is het lastig.

Heb je telefonisch besteld, of was je bij hem aan het bedrijf?

En vertelde hij, toen je de delen bestelde, dat het uit de state's moest komen, of hoorde je dat toen je terugbelde?

In het laatste geval kun je zeggen dat je daar niet op wilt wachten. Tenslotte is het spul elders gewoon te verkrijgen.

Ik ken het verhaal van de dealer niet, maar als ik puur op jouw verhaal af moet gaan, gaat er bij de dealer iets niet helemaal goed.:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

remslangen kun je met 1 dag in huis hebben

29,- per stuk links of rechts, geen verschil bij een YJ, wel in bouwjaar, maar dat doet er hier even niet toe.slang achter 35,-

Als een dealer het in de VS moet bestellen terwijl iedereen dit vlot kan leveren zou ik twijfelen of ik daar wel zou moeten bestellen, Ik heb ze liggen, B en S, Nico enz .

Zou dus niet moelijk moeten zijn

succes

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

remslangen kun je met 1 dag in huis hebben

29,- per stuk links of rechts, geen verschil bij een YJ, wel in bouwjaar, maar dat doet er hier even niet toe.slang achter 35,-

Als een dealer het in de VS moet bestellen terwijl iedereen dit vlot kan leveren zou ik twijfelen of ik daar wel zou moeten bestellen, Ik heb ze liggen, B en S, Nico enz .

Zou dus niet moelijk moeten zijn

succes

gr

Ik heb ze laatst bij Nico besteld (verlengd en al), en die waren inderdaad netjes de volgende dag in de post. Mijn auto ('t is welliswaar geen YJ) is inmiddels ook al 15 jaar oud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slangen opgehaald en wat blijkt !!!!! links en rechts voor de zelfde prijs 55.94 ex. btw

Vanaf de dag dat ik de slangen besteld heb, heb ik al de schroefjes,boutjes en andere koppelingen ff lekker in gespoten elke dag. Vanmiddag ging ik vol goede moet naar mijn jeep, al de noodzakkelijke gereedschappen en spullen klaar gelegt.

Het is dan wel ff jammer, dat als je een steeksleuteltje op de eerste koppeling tussen slang en leiding zet en het blijkt dat die al rond gedraaid is. Bij verdere inspektie blijkt dat meerdere punten al door iemand kapot gedraaid zijn.

Na 2 uur gezond overleg en wat wikken en weegen, leek ons het beste om de gehele leidingen ook maar te vervangen om dat die er toch ook niet opperbest uit zien.

Ik ben deze keer zo verstandig geweest om ff iemand te bellen die op dit topic gereageerd had en mij dus wel verder kon helpen. Na het telefoongesprek heb ik nog de nodige gegevens door gemaild en over een dag 5/6 zou ie het binnen hebben en naar me versturen.

wordt vervolg .............. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

536172491_6_uta2.jpeg

536172613_6_T2x2.jpeg

536172656_6_IthW.jpeg

Mijn lampen weer gemonteerd die ik er op moet hebben tijdens de keuring ivm spoorverbreders. (zijn er meer mensen die dit probleem hebben)

FF ergens een afspraak maken voor de keuring (ik ben benieuwd)

Wordt vervolgd

bewerkt door Trickie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...