Spring naar bijdragen

ontstekingsprpblemen


Eddy40
 Share

Recommended Posts

Beste allemaal,

Op skivakantie met mijn jeepgrandwagoneer, vooraf grote onderhoudsbeurt gehad (1200 euro kosten), heenreis prima, auto neergezet, na 2 dagen nodig start wel maar loopt onregelmatig en roet in uitlaat gassen. Dacht eerst niet genoeg benzine?? ANWB gebeld auto opgehaald, na 2 dagen gemaakt, volgens franse monteur vocht in ontsteking gedeelte ?? wil starten probleem niet verholpen, monteur rommelt nog wat, lijkt het nu goed te doen. Auto weer een nacht in de kou, volgende ochtend weer zelfde probleem. Tips en suggeties, vraag is nu kan er een electronisch ontsteking ingezet worden. Wil dit gezeur niet hebben als met kinderen op pad ben. Eddy40

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hele zooi d'r uit en een HEI erin, ben je er voor eens en voor altijd vanaf er zijn meerde aanbieders die complete set leveren van NICO van JEEPPARTS weet ik dat hij ook bougiekabels op maat erbij leverde, maar dit is al weer een paar maanden geleden.

Heb nu al vier van die setjes gemonteerd in verschillende Jeeps en allemaal perfect starten en mooier rondlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik dat je auto nu bij een franse garage staat? Als je wilt, kan ik maandag wel even met ze bellen om te weten hoe en wat (het is net alsof ik weer bij kreun/steunpunt Lyon werk, maar dat is toch echt al vele jaren geleden...). Ik ben nu zelf vlakbij Gap. Je auto is daar niet in de buurt, toevallig?

Hoe dan ook, als je er met een goed rijdende auto gekomen bent, kan het niet zo zijn dat er nu opeens een electronische ontsteking op moet!

Stuur eventueel even een PB, dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen.

Groet,

Carl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...