Spring naar bijdragen

J E E P©T O U R DRENTHE 15 Feb.


Cannonball
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ziet er allemaal uitdagend en aantrekkelijk uit.

Mijn vraag is zijn dit jaarlijks terugkerende evenementen en zo ja staat er iets gepland in het Brabantse vanuit de jeepclub.

Heb zelf nog nooit meegereden en vind drie á vier uur rijden naar zo'n tocht iets te veel van het goede, maar zou wel eens een keertje een roadbook mee willlen rijden.

Heb eens ge-"googled" op greenlaning in Brabant, (omdat het voor mij niet al te heftig hoeft) maar daar komt eigenlijk weinig uit.

Het enige wat ik vind is Mercator. Maar gezien de cherrybomb's en de chevy zal ik niet mee mogen rijden, denk ik.

Als er een (recreatieve) rit is in Brabant hoor ik het graag.

Groeten Coen.

Ps ( ik moet nog wel vrij zijn van mijn werk dat weekend, maar dat is latere zorg)

bewerkt door coen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er allemaal uitdagend en aantrekkelijk uit.

Mijn vraag is zijn dit jaarlijks terugkerende evenementen en zo ja staat er iets gepland in het Brabantse vanuit de jeepclub.

Heb zelf nog nooit meegereden en vind drie á vier rijden naar zo'n tocht iets te veel van het goede, maar zou wel eens een keertje een roadbook mee willlen rijden.

Heb eens ge-"googled" op greenlaning in Brabant, (omdat het voor mij niet al te heftig hoeft) maar daar komt eigenlijk weinig uit.

Het enige wat ik vind is Mercator. Maar gezien de cherrybomb's en de chevy zal ik niet mee mogen rijden, denk ik.

Als er een (recreatieve) rit is in Brabant hoor ik het graag.

Groeten Coen.

Ps ( ik moet nog wel vrij zijn van mijn werk dat weekend, maar dat is latere zorg)

Hey, ik heb gister ook in Drouwen gereden, de bolletje pijltje route. Gewoon leuk offroad. Inderdaad een takkeeind weg, maar wel leuk. Ik rij vaker in Brabant een rit, die rit organiseer ik altijd zelf met vrienden en collegaas. Dat is een bolletje-pijl van 70km onder Tilburg. :D Als je mij je mailadres stuurt via een PB dan zal ik je p de hoogte houden als we weer rijden.

Jeepgroet DarkGreen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er allemaal uitdagend en aantrekkelijk uit.

Mijn vraag is zijn dit jaarlijks terugkerende evenementen en zo ja staat er iets gepland in het Brabantse vanuit de jeepclub.

Heb zelf nog nooit meegereden en vind drie á vier rijden naar zo'n tocht iets te veel van het goede, maar zou wel eens een keertje een roadbook mee willlen rijden.

Heb eens ge-"googled" op greenlaning in Brabant, (omdat het voor mij niet al te heftig hoeft) maar daar komt eigenlijk weinig uit.

Het enige wat ik vind is Mercator. Maar gezien de cherrybomb's en de chevy zal ik niet mee mogen rijden, denk ik.

Als er een (recreatieve) rit is in Brabant hoor ik het graag.

Groeten Coen.

Ps ( ik moet nog wel vrij zijn van mijn werk dat weekend, maar dat is latere zorg)

De touren van de jeepclub zijn vaak in uithoeken van Nederland. vorigjaar hadden we een hele mooie/leuke Limburg tour gehad. Dit was in begin van 2008, in oktober van vorig jaar was er nog een tour in de achterhoek.

Dit jaar November staat er weer een wildtour in de planning van JCN, staat nog niet waar die is. wel grote kans dat die ergens weer in het zuidelijke gedeelte wordt gehouden. Er zit hier natuurlijk nog geen zekerheid aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De touren van de jeepclub zijn vaak in uithoeken van Nederland. vorigjaar hadden we een hele mooie/leuke Limburg tour gehad. Dit was in begin van 2008, in oktober van vorig jaar was er nog een tour in de achterhoek.

Dit jaar November staat er weer een wildtour in de planning van JCN, staat nog niet waar die is. wel grote kans dat die ergens weer in het zuidelijke gedeelte wordt gehouden. Er zit hier natuurlijk nog geen zekerheid aan.

denk maar zo, elke km in je Jeep is plezier! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij waren gisteren rond 20u45 weer thuis.

Het was wel een eindje weg, voor ons zo'n 150 Km, maar zeer de moeite waard. Ook het zwarte stuk was een leuke uitdaging. De lier was niet voor niets verplicht voor dit stuk. Heb hem toch echt nodig gehad:lol:

Het was niet de bedoeling om te blijven eten, maar hebben toch van het bufet gebruik kunnen maken. Lekker en gezellig.:D

Prachtige foto's allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...