Spring naar bijdragen

Wanneer langere remslangen nodig?


Ramon2
 Share

Recommended Posts

Gezocht, maar niet echt een antwoord gevonden. Wanneer, bij welke verhoging, moet je denken aan langere/verlengde remslangen? Als ik dat zou moeten bij een 3" a 3,5" verhoging, zijn die slangen zo te bestellen, of zelf te maken?

Andere remleidingen kan nooit kwaad hoor. De nieuwe stalen remleidingen zorgen dat het pedaalgevoel goed is, en dat je fading vermindert. Dit doe je door ervoor te zorgen dat de pedaaldruk op juiste wijze wordt overgebracht naar de remklauw. Stalen remleidingen verstevigen de remleidingen aanzienlijk en deze zetten minder uit dan de standaard remleidingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere remleidingen kan nooit kwaad hoor. De nieuwe stalen remleidingen zorgen dat het pedaalgevoel goed is, en dat je fading vermindert. Dit doe je door ervoor te zorgen dat de pedaaldruk op juiste wijze wordt overgebracht naar de remklauw. Stalen remleidingen verstevigen de remleidingen aanzienlijk en deze zetten minder uit dan de standaard remleidingen.

Dat ben ik met je eens. Ik dacht ze gelijk mee te nemen als ik ga vl.stof ga verversen en ik eventueel langere nodig zou hebben bij een totale verhoging van 3.5". Maar ik zal eerst eens kijken wat ze doen als me as uit de veren hangt. Wat mogen die stalen slangen eigenlijk kosten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ben ik met je eens. Ik dacht ze gelijk mee te nemen als ik ga vl.stof ga verversen en ik eventueel langere nodig zou hebben bij een totale verhoging van 3.5". Maar ik zal eerst eens kijken wat ze doen als me as uit de veren hangt. Wat mogen die stalen slangen eigenlijk kosten?

Tussen de 75 en 90 dollar compleet. Dan heb je voor en achter te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.naxja.org/forum/showthread.php?t=971354&highlight=extended+brake+lines

Tussen de 75 en 90 dollar compleet. Dan heb je voor en achter te pakken.

ja slim:huh: dat stond er al 50 voor en 25 achter en momenteel 15% extra korting inclusief goed pedaal gevoel

dat zijn slangen tot max 4"verhoging

Martijn ( ander draadje zelfde vraag heeft langere nodig) ( 6 inch lift) klik hier voor meer info

en deze van jks

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja slim:huh: dat stond er al 50 voor en 25 achter en momenteel 15% extra korting inclusief goed pedaal gevoel

Ik neem het jou niet kwalijk dat jij mijn prijs niet begrijpt en erbij zet ja slim. Het zal de leeftijd wel zijn he:whistle: maar ik kijk gelijk verder vooruit. Wie weet wat voor plannen hij ooit zal hebben met zijn GC in de toekomst. Het is niet de eerste en zeker ook niet de laatste die zijn GC boven de 4 inch of meer gaat brengen. Dus ging ik wat verder kijken dan alleen het niet altijd zaligmakende 4WD en kwam ik dus ook andere bedrijven tegen die remleidingen leveren voor verhogingen van 5.5 inch of meer. Die leidingen beginnen dan bij 90 dollar en daar is de korting al inbegrepen.

Dus mijn verhaal was wel degelijk slim en wat minder kortzichtig als jij denkt!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat beide heren gelijk hebben, echter allebei vanuit een andere invalshoek. Voor beide is iets te zeggen natuurlijk. En dat de prijs de prijs is... tja...

De "kleine" investering voor het huidige moment kunnen weer een "dure" worden in de toekomst. Maar wat dat betreft: voorlopig wil ik lekker gaan rijden met 3,5" en 31ers. Tegen de tijd dat er financiele ruimte is om er een ander kleine autootje voor woon-werk verkeer op na te houden zal ik eens DENKEN aan verder bouwen.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...