Spring naar bijdragen

Bestellen in USA?


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wil graag "smoke" zwarte achterloichten in mijn zwarte ZJ.

Staan op Ebay van merk SONAR, daar zijn ze veel goedkoper dan hier maar heeeel veel verzendkosten:wacko:

Heeft iemand ervaring met kopen in USA, is dat veilig?

Weet iemand die dingen misschien binnen Europa te koop?

zult dan waarschijnlijk een aparte mistlamp moeten monteren, die schijnen er niet in te zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via USA bestellen gaat best goed.

De paar spullen die ik besteld heb kwamen goed aan, al moet je soms geduld hebben.

Ik heb ook andere achterlichten besteld en het is beter om en aantal dingen in één keer te bestellen.

Laat wel de waarde op het postpak verminderen. Soms moet je een naheffing van invoerrechten betalen.

Ik heb evt. een adres waar je spullen in USA naar toe kan sturen waarna hij ze in één pakket naar NL kan verzenden.

Suc6,

Ronald

post-2583-12873021269501_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ze die achterlichten versturen in een USPS flatrate box ben je hooguit usd 50 kwijt voor de verzending en € 17,50 inklaren + 19% BTW

binnen 2 weken in huis ( kleine flatratebox kost usd 35,00)

en ga niet knoeien met de aangifte van de waarde

zitten ook slimme jongens bij de douane en als je eenmaal als fraudeur staat vermeld blijf je ellende houden bij invoer.

http://store.racer-union.com/Shop/Control/Product/fp/vpid/4516424/vpcsid/5784033/SFV/32388

We will ship small-size items with USPS. If you are located in HI, AK, PR, GU, VI or foreign countries, or you want the item to be sent to PO box, APO or FPO addresses, we have to ship it with USPS regardless the item size, and extra shipping and handling fee will be charged for above areas.

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarde laten verminderen zou ik niet zomaar meer doen inderdaad.

Doane is sinds de lage dollar veel strenger geworden, en de inklarende instanties (in geval van USPS is dit TNT) nemen geen enkel risico. Ze willen naast de vermelde waarde tegenwoordig ook een factuur zien welke hetzelfde bedrag moet zijn. Is dit niet het geval dan krijg je redelijk veel vertraging in je inklaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reactie.

Maar desperadoz;

als ik de engelse tekst lees dan begrijp ik dat ze kleinere artikelen met usps verzenden maar dat als je in het buitenland woont, ze ongeacht de size usps doen met extra kosten??

al met al lastige materie dat usa-bestellen

welnee

gewoon email en vragen om een exacte prijsopgaaf

dan komt er hier nog 19% btw bij en € 17,50 inklaren door TNT

Hou maar aan dat wat zij je aanbieden in USD jou EURO bedrag gaat worden plus die € 17,50

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze recentelijk van Ebay gekocht, maar ik gebruik wel Ebay.de (maakt niets uit) omdat er daar meer te vinden is in betere kwaliteit. Dezelfde die jij bedoelt. op het plaatje staat de link van de leverancier. Ik betaal via paypal en ze werden verstuurd voor 1,5$ meer via tracking FEDEX. binnen 4 dagen in huis gekregen. totaalprijs onder de 100 euro voor lampen en transport.

TL-CHER93-FBa.jpg

Maarrrrrrrr.... Ze hebben maar 3 aansluitingen, en voor de side-lights/runninglights wordt geen fitting meegeleverd.

Ik heb de knippers bovenin gedaan (mooi rood is niet lelijk en erg goed voor het USA gevoel ), de gewone/remlichten in het midden, en dan linksonder de mistlamp waarvan ik het bolletje met rode glasverf heb bewerkt. Rechtsonder de witte achteruitrijlamp.

Zo werkt alles wel weer volgens de regels, maar zijn er twee lampen verborgen gehouden in de unitruimte en bereikbaar voor vocht.

bewerkt door Chrispy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad beter om niet aan de waarde te "sleutelen" voor de extra kosten. Maar het is belachelijk dat ze invoerrechten heffen over de kosten van het produkt + de portokosten!!! De portokosten zijn vrij hoog dus belangrijk dat deze zo laag mogelijk zijn :P

Over de aansluiting van de mistlamp, ik denk erover om zo'n dubbele fitting te gaan aansluiten. Net zoals bij het gewone- en remlicht. Zo zouden ook knipper- en mistlicht kunnen functioneren. Of dit APK-waardig is weet ik niet maar bewaar mijn oude achterlichten zowieso. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

elk product wat de EEG binnen komt betaal je Invoerrechten en BTW over de waarde bij binnenkomst EEG

Komt er dus iets per luchtvracht dan is de grens Schiphol of Keulen/Duesseldorf(UPS)

De waarde is de factuurprijs van leverancier + transportkosten tot onze grens.

De BTW betaal je over de factuurprijs+transport+inv recht

Dus belasting over belasting ( BTW over bedrag invoerrechten)

Helaas is de usd weer duurder

let wel goed op want transport kan het grote verschil uitmaken

Ik koop wheelbearing/hub bij iemand die er 2 in 1 doos doet waardoor ik maar 1 x inklaren betaal aan TNT (inklaren = douaneaangifte)

Nu vond ik ze een stuk goedkoper maar daar betaal ik usd 50 transport per stuk en ben ik totaal een stuk duurder uit.

Max gewicht van zware flatratebox USPS = 20 lbs

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze recentelijk van Ebay gekocht, maar ik gebruik wel Ebay.de (maakt niets uit) omdat er daar meer te vinden is in betere kwaliteit. Dezelfde die jij bedoelt. op het plaatje staat de link van de leverancier. Ik betaal via paypal en ze werden verstuurd voor 1,5$ meer via tracking FEDEX. binnen 4 dagen in huis gekregen. totaalprijs onder de 100 euro voor lampen en transport.

TL-CHER93-FBa.jpg

Maarrrrrrrr.... Ze hebben maar 3 aansluitingen, en voor de side-lights/runninglights wordt geen fitting meegeleverd.

Ik heb de knippers bovenin gedaan (mooi rood is niet lelijk en erg goed voor het USA gevoel ), de gewone/remlichten in het midden, en dan linksonder de mistlamp waarvan ik het bolletje met rode glasverf heb bewerkt. Rechtsonder de witte achteruitrijlamp.

Zo werkt alles wel weer volgens de regels, maar zijn er twee lampen verborgen gehouden in de unitruimte en bereikbaar voor vocht.

dat is nog een mooieprijs!

maarre, ik heb gezocht maar ik kan ze daar niet vinden hoor:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, ik denk dat ik toch die smoke dingen wil, die zien er wat rustiger uit, maar die zijn niet binnen europa te vinden. in ieder geval niet voor een knappe prijs, op marktplaats vroeg iemand er laatst 180 euro voor:no:.

wel bedank:Dt voor het meezoeken in ieder geval

http://cgi.ebay.de/93-98-Jeep-Grand-Cherokee-Black-Rear-Lexus-Tail-Lights_W0QQitemZ140151099611QQihZ004QQcategoryZ72713QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262http://

zoek bij anders bij verkoper RACERBITS. Die zit idd in de us, maar omgerekend was ik er minder dan 100 euro kwijt. vergeet niet de tracker voor 1,5$ te kiezen bij de betaalopdracht van paypal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik wil graag "smoke" zwarte achterloichten in mijn zwarte ZJ.

Staan op Ebay van merk SONAR, daar zijn ze veel goedkoper dan hier maar heeeel veel verzendkosten:wacko:

Heeft iemand ervaring met kopen in USA, is dat veilig?

Weet iemand die dingen misschien binnen Europa te koop?

Zeker veilig. Ik heb net 3 dagen geleden een CPS en een Sync sensor laten over komen . Echt te gek USD 90 ten op zichte van € 250,- Ik kreeg de spullen binnen drie dagen. En het mooiste van alles hij rijd weer.

Vrgr, Boudewijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...