Spring naar bijdragen

Bladveren


markdijkshoorn
 Share

Recommended Posts

Wie heeft er nog setje bladveren liggen.

Voor en achter.

De mijne zijn slecht geworden dus ik zoek wel een goed setje.

Ik dacht veel Jeepers verhogen dus hebben vast nog wel de standaard bladveren liggen.

Ze mogen ook wel een kleine verhogen brengen 1 of 1,5 inch.

ben benieuwd naar de reacties.

Alvast bedankt voor de reacties of tips.

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb waarschijnlijk de oude bladveren nog wel liggen (zijn standaard geloof ik) heb der destijds een blad tussenuit gehaald. zal morgen kijken voor je dan zou je misschien van 2 setjes weer 1 goeie set kunnen maken..

je hoort morgen van me:blush:

bewerkt door Driver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ffies gezocht daarnet en herinnerde me weer dat we aardig wat moeie hadden om ze der onderuit te halen.. De oren waar die bussen in zitten zijn open geslepen.. mocht je ze willen gebruiken om jou veren wat te versterken eventueeel een blad oververzetten of weet ik het mag je ze komen halen anders gaan ze de ijzerbak in :unsure:

[ATTACH]3528[/ATTACH]

[ATTACH]3529[/ATTACH]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ziet der idd leuk uit :yes: maar ik had het zelfde probleem met de bouten zaten van binnen naar buiten.. kreeg ze der niet uit vanwege de benzinetank. dus moest de hele benzinetank verwijderen voordat ik me veren los kon maken.. geeft ieder geval nog meer werk :) trek der maar een dag voor uit dan weet je zeker dat je het red ;)

edit : ik bedenk me dat lieg ik achter zit die gewoon tussen de schommeltjes die bouten krijg je der waarschijnlijk wel uit.. ik had het probleem met de schommels vervangen dat ik de tank der onderuit moest halen :)

bewerkt door Driver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een goeie uitleg, ik ben altijd van het plaatjes kijken geweest.

ga ik ook doen.

Zijn langere schokbrekers nog nodig, en hoe zit het met de aandrijflijn?

Ik heb hogere schommels gehad en na het monteren ervan moest eigenlijk de as worden gekanteld, hij begon te trillen en dat zou ik wel verkomen

Driver, ik zou wel iets willen afspreken voor de veren.

Ik woon vlak bij dus het maakt niet wanneer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb niets laten weten, ben een beetje druk geweest en niet meer aan gedacht.

Dennis, ik wil ze wel ophalen, ik denk maandag avond, ik heb je nummer en bel eerst even.

Guido, als ze echt goed zijn wil ik ze wel komen halen, het is een knap stukje rijden voor mij, dat geeft niet maar ze moeten dan wel goed zijn.

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...