Spring naar bijdragen

Verhoogd dak vervangen door standaard dak


mari 1
 Share

Recommended Posts

Hallo mede Jeepers,

Over 2 weken gaat mijn Jeep naar de spuiter. De Jeep ( Cherokee bouwjaar 1994, Limited) heeft een verhoogd dak. Nu zit er aan de randen veel roest.Weet iemand of dit dak is te vervangen door een standaard dak?

Misschien is het goedkoper om het dak te vervangen door een standaard dak, daar er veel werk voor nodig is om het bestaande dak weer netjes te krijgen.

De voorruit gaat er trouwens uit, daar deze is gebroken.

En weet iemand waar eventueel zo'n dak is te verkrijgen, en wat de kosten voor het dak zijn?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Mari

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
Hallo mede Jeepers,

Over 2 weken gaat mijn Jeep naar de spuiter. De Jeep ( Cherokee bouwjaar 1994, Limited) heeft een verhoogd dak. Nu zit er aan de randen veel roest.Weet iemand of dit dak is te vervangen door een standaard dak?

Misschien is het goedkoper om het dak te vervangen door een standaard dak, daar er veel werk voor nodig is om het bestaande dak weer netjes te krijgen.

De voorruit gaat er trouwens uit, daar deze is gebroken.

En weet iemand waar eventueel zo'n dak is te verkrijgen, en wat de kosten voor het dak zijn?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Mari

Ik heb een cherokee die in onderdelen verkocht mag worden. Misschien kun je hier het dak vanaf halen? (is een gewoon dak, niet verhoogd, en zit alleen aan de zijkanten een klein beetje roest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...