Spring naar bijdragen

Kinderstoeltje in XJ


DUC
 Share

Recommended Posts

Na de maxicosi en 't stoeltje voor kinderen tot 'n jaar of 3 is mijn dochter nu toe aan een wat grotere kinderstoel.

Probleem is echter dat de achterbank vrij zacht is en er geen "ratel" in de gordels zit, waardoor de boel klem wordt gezet. M.a.w.: het stoeltje flippert tijdens het rijden alle kanten op. Kind blijft wel in de gordel, maar comfortabel is anders.

Dat kan niet goed wezen.

Hoe hebben andere XJ-rijders, in het bezit van kleine kinderen, dat opgelost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb bij de wrangler zelfde probeem

als we met zijn 2 rijden, als we op pad zijn met de jeepclub zit Ed op kinderstoel/verhoger voor in de Wrangler ( airbag staat dan uit ) stoel staat dan goed stabiel en hij heeft ook zijdelings steun aan het hoofd.

als de stoel verhoger achter staat en we rijden ver zet ik een span band om de achterbank rugleuning om het omvallen en op zij hangen in de bocht tegen tegaan

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat al te denken om een spanband om de hoofdsteun te doen, en deze om de hoofdsteun van 't stoeltje te halen.

Dat is precies hoe ik het ook heb gedaan. De gordel zorgt voor de veiligheid, het spanbandje voorkomt gewiebel van het kinderzitje. Zeker als je de hoofdsteun weer helemaal naar beneden drukt zit het best stevig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...