Spring naar bijdragen

harde tik in blok


boudewijn
 Share

Recommended Posts

Hallo beste mensen. Ik ga morgen een jeep Cherokee ( XJ is dat toch ? )bekijken uit 1990. Echter heeft deze een harde tik. Heeft iemand een suggestie waar op te letten? Wat zou het kunnen zijn als de tik onder of boven in het blok zit. De eigenaar zegt dat de auto ook rookt. Graag advies in deze. Groet, Boudewijn

kan echt vanalles zijn. doet ie het alleen als em koud is of ook warm??

en wat bedoel je met roken?? kleur van rook? en iest een diesel of benzin??

ik heb een cherokee 2.5 ghd van 95 deze had ook een luide tik enkel als em koud was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt er idd vanaf hoe en wat.. tijdens het rijden, uit het blok of juist uit een as, altijd of alleen bij koude motor en met gas geven of juist alleen stationair?

kan alle kanten op en het hoeft helemaal niks te zijn.

Maar als het bijvoorbeeld een zuiger is.. en die rook is daar het gevolg van, dan ziet het er niet best uit. :bye1:

bewerkt door Kameel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vandaag wezen kijken. Echt een harde tik. Zelf denk ik dat het de krukas is. Nou ja het was niet interessant.De auto bleek bij aankomst weer eens te mooi om waar te zijn. Lak en interieur perfect!!!! Nou wat je daar maar onder verstaat. Overal roest plekken rondom. Ze hadden gewoon een oude foto geplaatst. Ik bood € 250 maar dat wou die niet doen. Ik zei hallo voor € 950 koop je een goed rijdende. Nou ja het was het proberen waard. Bedankt maar weer. Groet, Boudewijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ik een half jaar bezig geweest met het zoeken naar een goede XJ.

Loont echt de moeite, alleen moet je geduld hebben.

Vraag - als het mogelijk is - naar recente foto's e.d. Spaart je veel energie, zo houd je genoeg tijd over voor het verder zoeken.

Succes.

Hartelijke groet,

6 in-line

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...