Spring naar bijdragen

Stoelverwarming is kapot ?? Zekering??


Recommended Posts

In ieder geval, gans dit systeem zuigt. en ferm !

Heb jaren met mercedes gereden en daar heb ik nooit problemen gehad met de stoelverwarming, plus nog het feit dat die veel maar ook véél warmer was.

Sommige dingen kunnen die amerikanen toch echt nog niet goed hoor...

Ja, wat is dit nu Frans? Mercedessen doen het altijd, dat is helemaal niet leuk.

Als er bij ons iets tijdelijk geen zin heeft om te werken roept mijn vrouw ook al: "moet je niet op letten, dat is normaal bij Jeep":D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Haha, jullie hebben tenmiste stoelverwarming - al moet die gerapereerd worden...

Mijn stoel wordt nooit uit zichzelf warm :yes:

Als jullie er echt genoeg van hebben, wil ik de kapotte stoelen we hebben hoor! Ruilen voor een stoel waarvan je zeker weet dat die nooit warm zal worden :blink:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet me helaas aansluiten in de rij....%*&$#@@$.:yes: Mijn stoel wordt ook niet warm meer...een jaar nadat hij onder garantie is gemaakt...heb ik ook weer een koude kont....ik wacht wel op een mooie lentedag voor het slopen van mijn stoel....en gezien de verhalen moet ik wel een dagje uittrekken...:blink:

anders kom je maar een keer naar breda.

Kunnen binnen staan (warm) dan hoef je niet te wachten tot de zomer.

Als het een beetje meezit ongeveer 45 min per stoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle impotentierisico's ten spijt, ik heb één van mijn stoelverwarmingen weer aan de praat ;)

Het valt me op dat hij zo af en toe warmte afgeeft en niet constant een gelijke warmte afgeeft. Ik had nog nooit een werkende stoelverwarming maar nu doet hij het !!!

Toch heb ik (denk ik :P) weer een andere uitvoering en heb hierbij ook een paar foto's gevoegd.

Bij mij zitten zowel rechts als links 2 stevige zwarte draden op een soort siliconenplakker. tussen de witte stof met dun laagje schuimrubber en het leer loopt vanuit elke "plakker" een kale zilverkleurige gedraaide draad.

Ik heb de draden (aan de instapzijde) losgesneden, aan elkaar gemaakt , tape erover en vastgeplakt.

Ik heb ook een foto van een stempel op het schuimrubber, weet iemand wat de betekenid is? Het Ohm-getal is aan de zijkanten anders dan in het midden.

Verder voel ik geen warmte in de rug???

Maar de BILLEN zijn warm.:whistle:

post-2583-12873021413293_thumb.jpg

post-2583-12873021415326_thumb.jpg

post-2583-12873021417622_thumb.jpg

post-2583-12873021419515_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus Frans,je hebt het voor mekaar?Je zit er weer warmpjes bij?

Na 3 winters klagen...:whistle:

juist, maar ik heb geen 3 winters geklaagd hoor, slechts één... ;)

en in ronald zijn geval:

die stempel met die weerstandswaarde in Ohm betekent wellicht welke verwarmingsdraad ze gebruikt hebben op die plaats. In ieder geval ziet de kwaliteit van de verwarmingsdraad er beter uit bij de ZJ dan bij de WJ...

En normaal gezien moet je een beetje warmte voelen aan je onderrug. Bij mij gaat het ook niet helemaal tot in de nek hoor. Vrees dat er enkel een beetje draad zit tot heuphoogte. Ga eens naakt in je Jeep zitten, dan voel je misschien iets, want die twee elementen liggen normaal in serie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
anders kom je maar een keer naar breda.

Kunnen binnen staan (warm) dan hoef je niet te wachten tot de zomer.

Als het een beetje meezit ongeveer 45 min per stoel.

Hi, Jack!

Als Erwin komt knutselen, mogen wij er dan naast komen staan? :P Hier ook malfunctions, bijrijder verbrandt de bil echt in Hi (Lo is te doen) en bestuurder is nog nooit warm geweest. Techniek -/- hier, maar de interesse is er zeker om eens wat zelf te kunnen fixen!

Groetjes Andrea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is de stoelverwarming van de bijrijdersstoel bij mij van het weekend ook overleden. Mijn vrouw (54kg schoon aan de haak) zat naast me toen het gebeurde. Ik rook ineens een electrisch brandluchtje en na een minuut of 15 zei ze dat volgens haar de stoelverwarming het niet meer deed. Dus ik vrees dat ik ook in de mouse onder het leer moet gaan graven. Ik hoop dat een schroei-plek het lokaliseren wat vergemakkelijkt.......:yes:

Greetz,

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...