Spring naar bijdragen

Schakelpunten


Recommended Posts

Hallo,

Ik heb wat aanpassingen verricht en nu liggen de schakelpunten bij 2400 toeren verkeerd. Net bij 100 en 120 kmh.

Als ik wil inhalen is het net of de koppeling slipt (het is een automaat) en hij schakelt met de minste of geringste gasbeweging 1 of 2 verzetten terug.

Kortom: de motorkarakteristiek past niet meer bij de fabrieksafstellingen van de bak. Wat zou ik hieraan kunnen doen??

Groet,

Boxhopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Nov 17 2004, 22:59

Wat heb je voor aanpassingen gedaan dan?

<div align="right">

Andere, open luchtinlaat (van AFE), andere open einddemper (Magnaflow), wat plastic luchtgeleiding onder de kap (boven de radiateur) verwijderd/afgebroken en de isolatiedeken onder de kap er af gehaald.

Groet,

Boxhopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit heeft idd niets met de door jou aangepaste dingen te doen! Staat je oliepeil in de automaat wel hoog genoeg? Controleer dit met warme en draaiende motor op een vlakke ondergrond!

Als dat goed is, kun je idd nog even je computer resetten, ook dit is erg makkelijk:

haal beide accuklemmen los, en houdt ze een 30sec. tegen elkaar! Daarna weer monteren, en klaar!

Succes, en houdt ons op de hoogte!

Owja, wat me nog te binnen schiet:

Als je de accuklemmen bij je modificatie los hebt gehad, kan het ook nog zijn dat de automaat zich nog weer moet "inleren". Ik weet niet hoever je hebt gereden sindsdien, maar dat inleren kan wel tot 50km duren... Met "inleren"bedoel ik dat de automaat zich aanpast aan je rijstijl, ook na een reset zal dit gebeuren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Nov 18 2004, 10:33

Dit heeft idd niets met de door jou aangepaste dingen te doen! Staat je oliepeil in de automaat wel hoog genoeg? Controleer dit met warme en draaiende motor op een vlakke ondergrond!

Als dat goed is, kun je idd nog even je computer resetten, ook dit is erg makkelijk:

haal beide accuklemmen los, en houdt ze een 30sec. tegen elkaar! Daarna weer monteren, en klaar!

Succes, en houdt ons op de hoogte!

Owja, wat me nog te binnen schiet:

Als je de accuklemmen bij je modificatie los hebt gehad, kan het ook nog zijn dat de automaat zich nog weer moet "inleren". Ik weet niet hoever je hebt gereden sindsdien, maar dat inleren kan wel tot 50km duren... Met "inleren"bedoel ik dat de automaat zich aanpast aan je rijstijl, ook na een reset zal dit gebeuren!

<div align="right">

Hee bedankt 87wrangler!

Ik ga het zo even doen, maar kan het geen kwaad met de startblokkering en andere systemen (vergrandeling?) als ik de accuklemmen loshaal?

Groet,

Boxhopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...