Spring naar bijdragen

Sponsorrit 5 okt voor alle 4x4 vanuit Tilburg


DarkGreen
 Share

Recommended Posts

Beste mede Jeepers,

Ik heb mij ingeschreven voor de sponsortocht van 5 okt van what about africa. Zie onderstaand de site voor details en info.

Het is een rit van Tilburg naar België en 80% onverhard. Te doen voor elke 4x4. Kosten zijn 25 euro, ongeacht het aantal inzittenden. Ik dacht een leuke rit voor wellicht een hoop andere Jeepers! En anders voel ik mij zo alleen tussen alle Landrovers etc. ;) (Dat is het eigenlijk).

http://www.whataboutafrica.org/

Jeepgroeten DarkGreen!

:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

We zijn weer terug!

Het blijkt dat Laro-rijders ook mensen zijn, maar Jeepers zijn gezelliger!

Het was een aardig gehobbel, maar wel leuk. Mijn nieren lijken weer op de juiste plek te zitten.

Zo hier en daar een modderpoeltje waardoor de Jeep toch een redelijk grijs voorkomen heeft gekregen.

Het was echt een Laro-festijn, maar ik heb toch nog 2 blauwe YJ's en een darkgreen TJ gezien en natuurlijk een hoop Laro's. Verder ook nog een vrolijke gele Soes en veel Laro's.

Had ik al vermeld dat er veel Land-Rovers reden? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk waren we met 2 wagens aan de startstreep.

Ik heb maar een paar foto's gemaakt: http://www.mijnalbum.nl/Album=VIKSMW44

Het was een leuke route met weinig uitdagingen maar veel te veel laro's.

Het viel vooral op dat zij eerst te voet moeten gaan kijken waar ze door willen rijden? :lol:

Daar hadden wij geen tijd voor, daarbij was het pokkeweer dus je kon beter in de auto blijven. Ik heb 1 keer bijna vast gezeten met mijn bodem in een spoor. Maar kon nog achteruit en een andere route kiezen.

Al met al een leuke 4X4 dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker in het spoor lang het maisveld waar je bijna vast zat

Dat was de enige plek waar ik de berm in gleed, bijna dwars stond en er gelukkig zelf ook weer uit kwam :lol:

De Laro's van mijn groep stopten alleen toen de route-instructie niet klopte ( bleek 1520 m te moeten zijn ipv 520 m ) en voor een plaspauze.

Zeker de Freelander aan kop, met z'n mud-bandjes, banjerde overal probleemloos doorheen, zonder modderpoelverkenning.

maar raven je heb toch wel de jeep eer hoog gehouden door als enige in een rondrit in de regen zonder deuren top omlaag en in de gemeenteperk vast te staan om je vervolgens aan de politiewagen te ankeren met je lier

Wilde dat wel doen, maar oom agent vond het buiten waarschijnlijk te nat. En verder kan de Jeep wel tegen de regen, maar ik niet! Ben bang dat ik smelt :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand mij nog gezien zondag? Toen ik een boterham en koffie deed in de berm kwamen er 2 blauwe Wranglers voorbij...jullie?! :no:

Vond het een leuke rit zondag! :( Was lekker modderig door het weer, al DarkGreen met hogedruk afgespoeld maar nu wil ie graag netjes gewassen worden nog met een zeepje....:bye1:

Ciao

DarkGreen

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn weer terug!

Het blijkt dat Laro-rijders ook mensen zijn, maar Jeepers zijn gezelliger!

Het was een aardig gehobbel, maar wel leuk. Mijn nieren lijken weer op de juiste plek te zitten.

Zo hier en daar een modderpoeltje waardoor de Jeep toch een redelijk grijs voorkomen heeft gekregen.

Het was echt een Laro-festijn, maar ik heb toch nog 2 blauwe YJ's en een darkgreen TJ gezien en natuurlijk een hoop Laro's. Verder ook nog een vrolijke gele Soes en veel Laro's.

Had ik al vermeld dat er veel Land-Rovers reden? :no:

Je hebt mij dus gespot! Toen ik een bakkie deed in de berm! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb je gezien, en gezwaaid ook!

Ik zat achter die 1e wereldoorlog dodge het oudste voertuig wat meereed.

Iemand mij nog gezien zondag? Toen ik een boterham en koffie deed in de berm kwamen er 2 blauwe Wranglers voorbij...jullie?! :no:

Vond het een leuke rit zondag! :( Was lekker modderig door het weer, al DarkGreen met hogedruk afgespoeld maar nu wil ie graag netjes gewassen worden nog met een zeepje....:bye1:

Ciao

DarkGreen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb je gezien, en gezwaaid ook!

Ik zat achter die 1e wereldoorlog dodge het oudste voertuig wat meereed.

Dan heb je twee auto's achter me gezeten want die dodge reed een tijdlang achter me. DarkGreen reed toen zo'n drie of vier auto's voor me, totdat hij uitbundig zwaaiend een 'bakkie in de berm' ging doen. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je twee auto's achter me gezeten want die dodge reed een tijdlang achter me. DarkGreen reed toen zo'n drie of vier auto's voor me, totdat hij uitbundig zwaaiend een 'bakkie in de berm' ging doen. :)

Ja, haha de Landrover van die maat van mij was aan wat rust toe :thumbsup:

Vond het een leuke rit, en we hebben de route nog dus een keer narijden staat zeker op de agenda! Het was de 1e rit van DarkGreen, hij had nooit modder gezien....deed hem wel wat:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...