Spring naar bijdragen

27 mc ophang beugel


fr-ed
 Share

Recommended Posts

Waarom pas je hem dan niet aan :thumbsup:

Wist niet hoe. Had wel naar de link gekeken, maar ik had niet in de gaten dat ik een stukje weg moest halen.

Weer wat geleerd! Elke dag wat nieuws!

------

Leuk bedacht, maar ik denk dat ik er zelf de voorkeur aan geef om hem onder de radio te hangen.

Wordt het geen vreemd gezicht als je dakloos rijdt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

------

Leuk bedacht, maar ik denk dat ik er zelf de voorkeur aan geef om hem onder de radio te hangen.

kan bij jou denk ik onder de radio Raven jij hebt een YJ ander dashboard Bij TJ is daar nergens ruimte .

anders zondag ffe kijken als je wil in Wamel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heb paar dagen geleden een kleine 27 mc bakkie onder me dashbord bevestigd. ik zal er morgen een foto van maken.

heb alleen een beugeltje gebogen en er zal al een ijzer frampje onder me dash met een gat dus alleen een boutje en moertje gedaan en klaar. stroom haal ik uit de aansteker gat ding want ik rook toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de asbak van de aansteker losgezaagd en op de plaats van de asbak een soort aluminium frame gemaakt waar de 27mc ingeschoven kan worden.

Verder is het geheel wat naar links verschoven omdat het bakkie, met antenne-aansluiting, te diep was.

P.s. De aansteker heb ik nog steeds nodig voor de routeplanner en evenrtueel het opladen van de telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...