Spring naar bijdragen

Nummerplaat bevestiging


Recommended Posts

Heeft er iemand een idee hoe ik mijn nummerplaat kan ophangen op de plaats waar deze ook op US Wranglers hangt (onder linker achterlicht). Hij hangt nu erg diep onder de achterbumper, dit is een zeer kwetsbare plaats.

Ik heb geen zin om gaten in het koetswerk te boren maar er zit wel een zwarte plastic dop in de achterkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Maarten,

In dat klepje hoort de US nummerplaat houder, als je het klepje verwijderd past de houder er precies in en net onder de bovenkant van de bumber zie je ook al de gaten waar de bevestiging komt.

Het "probleem"is dat de vierkante nummerplaat te groot is voor de US houder en er te weinig ruimte is.

Zelf heb ik het ook al geprobeerd incl US houder, niet alleen de EU plaat houder geeft een probleem maar ook de trekhaak +contactdoos die daar nog eens onder geplaatst wordt. wie dit bedacht heeft weet ik niet maar hij of zij is zerker nog nooit het terrein in geweest.

vr gr

Freek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Maarten,

Als je me een adres geeft stuur ik hem naar je op.

1 item ontbreekt, dat is het glaasje van de verlichting, vraag me niet waarom maar toen ik de nummer plaat kocht in Florida ben ik er vanuit gegaan dat alles compleet was;Helaas!

Maar goed dat is waarschijnlijk simpel op te lossen.

(zie de foto van Atjoer)

Vr gr

fvdbrand@cs.com

Freek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...