Spring naar bijdragen

nog een banden vraag


Recommended Posts

Hallo allen,

Ik ben inmiddels opzoek naar een set banden in de maat 32-9.00-15 of 32-9.50-15

het hoeft allemaal niet zo breed voor mij, maar deze maat is blijkbaar onvindbaar, maar lijkt wel te bestaan..

Wie weet wat waar en wie..

deze banden kan leveren, heeft of waar ik ze vandaan kan halen..?

bedankt,

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Ik ben inmiddels opzoek naar een set banden in de maat 32-9.00-15 of 32-9.50-15

het hoeft allemaal niet zo breed voor mij, maar deze maat is blijkbaar onvindbaar, maar lijkt wel te bestaan..

Wie weet wat waar en wie..

deze banden kan leveren, heeft of waar ik ze vandaan kan halen..?

bedankt,

Patrick

Hallo Patrick,

In die amerikaanse maat ga jij ze niet vinden. Amerikaanse maat banden zijn altijd breder. Die beginnen altijd met een breedte van 10.5

Tevens is het voor de mensen hier op het forum makelijk als ze weten wat voor banden jij zoekt. Zoek jij wegbanden of banden die ook een beetje in het terrein kunnen.

Als jij banden wil hebben in die maten dan moet je op europese maten gaan zoeken. Neem bijvoorbeeld de band in de maat 235-85-15.

Band is 31.7 hoog en rond de 9 a 9.5 breed.

Dus ga kijken in de europese maten en niet in de amerikaanse maten.

Dit kom je ook tegen als je hier even op het forum wat gaat zoeken.

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Ik ben inmiddels opzoek naar een set banden in de maat 32-9.00-15 of 32-9.50-15

het hoeft allemaal niet zo breed voor mij, maar deze maat is blijkbaar onvindbaar, maar lijkt wel te bestaan..

Wie weet wat waar en wie..

deze banden kan leveren, heeft of waar ik ze vandaan kan halen..?

bedankt,

Patrick

Hallo patrick,

Ik had uit jouw mail begrepen dat jij pas eind van dit jaar of volgend jaar je jeep cherokee gaat verhogen. Dan heeft het nu geen zin om naar 32 inch banden te gaan kijken. Die kan jij nu niet kwijt zonder een goede verhoging!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi michel,

je mail van die link naar duitsland scheelt (nu) €400.- da's wel erg interessant om nu een verhoging aan te schaffen voor mijn XJ.. (toch?).

en of dat nu dit of volgend jaar gebeurt.. heb ik het vast liggen...

die banden, tja een kennis heeft 32 inch liggen , maar is 11.50 of 12.50 breed...

(vind ik een beetje veel..)

vandaar mijn zoektocht naar grotere, maar niet zo brede bandjes..,

rijd ook wat beter lijkt mij (er zaten eerste 275-60-15 bandjes onder mijn XJ = echt geen gezicht!! en reed voor geen meter!!)

vandaar dus de vraag en zoektocht..

dus laat maar komen die suggesties!!

tenk joe!

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Patrick,

Ja die link van mij naar die duitse leverancier voor die Rubicon set is zeker aantrekkelijk. Het scheelt een berg t.o.v. de bedrijven hier in nederland en in Amerika is die set niet echt veel goedkoper incl. btw/invoerrechten en transportkosten. Dus die 4.5 inch Rubicon set is zeker de moeite waard.

11.5 of 12.5 inch is niet verkeerd maar dan moet jij wel velgen hebben die een breedte hebben van 8j. Als je gebruik maakt van 7j velgen moet je niet breder gaan als 11 inch. Tevens moet je er rekening mee houden dat bredere banden ook meer kunnen uitsteken en zodra ze 3 cm of meer uitsteken kom je niet door de APK heen en moet je dus voor de APK een extra set banden en velgen hebben.

Je bandenkeus moet jij helemaal zelf bepalen. Elk merk band heeft wel iets in jouw maat. Tevens moet jij aangeven of jij banden wil voor alleen op de weg of ook voor in het terrein. Tevens kan een prijs ook meespelen. Normaal gesproken kosten banden zonder korting in de maat 32 inch met een breedte van rond de 10 inch voor 15 inch velgen tussen de 140 en 175 euro per stuk. Je hebt dan nette banden.

Alleen jij moet duidelijk aangeven wat jij ermee wil gaan doen. Want zonder die gegevens kunnen wij hier niks aanprijzen he. Tis net als dat ik op zoek ga naar een boot. Ik geef nog niet aan wat ik ermee wil doen en jij bied mij een zeilboot aan. Achteraf vertel ik jou dat ik er graag mee wil gaan vissen. Tuurlijk dat kan ook met een zeilboot maar is niet optimaal. Dat is dus ook bij jouw banden. Ik kan jou wegbanden aanbieden maar wie weet wil jij er ook af en toe het terrein mee in en dan heb jij niks aan wegbanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...