Spring naar bijdragen

Verlichting radio knoppen


kris
 Share

Recommended Posts

De verlichting van de button's van mijn (standaard) radio lichten niet op. Alleen het display werkt.

Dit lijkt mij niet normaal, zekering?, maar welke?

Kan verder iemand mij misschien helpen aan een origineel instructieboek. KJ 2002 CRD 2,5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan verder iemand mij misschien helpen aan een origineel instructieboek. KJ 2002 CRD 2,5

Wij hebben een Nederlandse owners-manual. Als je wil, kan ik van de pagina's foto's maken en mailen...

Over de radio-verlichting, is dat alleen als de koplampen branden? Zo ja: er zit naast het draaiknop voor de koplampen nog een draaiknop, dat is voor het interieur verlichting. Als je die naar boven draait, zou het opgelost moeten zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je aanbod, maar dit lijkt me wat teveel van het goede.

Weet iemand of dit manual ergens als pdf online staat?

De draaiknop voor de interieurverlichting heeft bij mij alleen maar een dimfunctie. Voor het display functioneert dit wel.

Alleen die knoppen............

Verder heeft mijn navigatiesysteem (VDO-Dayton PN6000) een aansluiting voor carconnectivity. Op de achterkant van de radio is nog een connector over. Past dit misschien??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je aanbod, maar dit lijkt me wat teveel van het goede.

Weet iemand of dit manual ergens als pdf online staat?

De draaiknop voor de interieurverlichting heeft bij mij alleen maar een dimfunctie. Voor het display functioneert dit wel.

Alleen die knoppen............

Verder heeft mijn navigatiesysteem (VDO-Dayton PN6000) een aansluiting voor carconnectivity. Op de achterkant van de radio is nog een connector over. Past dit misschien??

Na wat zoekwerk op het net gevonden, de Amerikaanse Liberty 2007. Is denk ik bijna dezelfde als de 2002 Cherokee/Liberty.

PM mij maar met uw mailadres, dan mail ik 'm wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...