Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Hallo , vraagje .Ben in het bezit van wj 4.7 v8 .Stond laatst in de modder met een aanhanger erachter.Wilde wegrijden maar slipte door .Denk dan maar de lage gering erbij maar de achterwielen bleven doorslippen.De voorwielen waren nog niet wakker.wanneer komen die erbij.En hij is toch permanent 4 wiel aangedreven dus als je de laag er nog niet bij hebt moet hij toch ook op 4 wielen trekken als je vast staat .Hoe zit het nou ? M.vr.gr robbie

bewerkt door Kameel
nieuw onderwerp van gemaakt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo , vraagje .Ben in het bezit van wj 4.7 v8 .Stond laatst in de modder met een aanhanger erachter.Wilde wegrijden maar slipte door .Denk dan maar de lage gering erbij maar de achterwielen bleven doorslippen.De voorwielen waren nog niet wakker.wanneer komen die erbij.En hij is toch permanent 4 wiel aangedreven dus als je de laag er nog niet bij hebt moet hij toch ook op 4 wielen trekken als je vast staat .Hoe zit het nou ? M.vr.gr robbie

Ik las net dat de WJ uitvoering Available is in 2WD and 4WD versions. Ik neem aan dat jij gewoon een 4WD versie heb. Ik vraag het maar voor de zekerheid.

Normaal gesproken moeten je voorwielen zeer zeker wat doen. Ze kunnen ook doorslippen net als je achterwielen maar je moet ze op zijn minst zien draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Je hebt een WJ toch ?

Die zitten met de NV247 tussenbak...

Waarschijnlijk heb je die ook.

Zit een Gerotor pomp in die de kracht naar de voorwielen overbrengt van zodra de achterwielen slippen.

als er bij jouw geen leven in die voorwielen komt, dan is dit inderdaad zeer vreemd.

Je zou haast denken dat ze de steekassen eruit hebben gehaald...<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...