Spring naar bijdragen

vakantie, waar moet je aan denken


dezperado
 Share

Recommended Posts

Ik ga vrijdag weer en nu naar Italie

Net als vorig jaar naar de camping aan het Lago Maggiore ) Orchidea in Feriolo'

Heb nog steeds geen trekauto voor mn boot dus dan maar Jeep-caravan

Ook leuk daar met de Jeep.

Heb trein gereserveerd zaterdagmorgen 9 uur die brengt me door de Simplon

van Kandersteg naar Iselle. Voorkomt hete remschijven bij de afdaling zoals vorig jaar. Toen ging ik maar tot Goppenstein.

Kreeg net een mailtje dat de campingbazin weer single is dus dat wordt leuk.

Moest ook vaarbewijs meenemen want kennis laat zn boot achter omdat ie doorgaat naar Cannes en daar geen ligplaats vrij is. Dus dat wordt veel varen.

Moest nog een doos Barolo meenemen voor vrienden uit Oldenzaal die naar Kroatie gaan ipv naar feriolo.Heb even opgezocht waar de dichstbijzijnde Jeep garages zijn. )155 km Tortona en Allesandria. Kleurenschema mee van caravan bedrading zodat ik dat daar in orde kan maken. Staat een vriend met een garage in belgie die zal dat wel weten.

Overmorgen of morgen nog even raamlijst sleurhut vernieuwen. Plastic is vergaan. Andere raam had ik paar jaar geleden gedaan.Misschien nieuw dakluikje want daar verloor ik de helft van na Strand Horst. Vergeten te sluiten.Ook nog even onder de auto kruipen en checken of mn aandrijfas goed vast zit en de U bolts waar de veren mee vast zitten of horen te zitten want daar mankeert het regelmatig aan.

Kan me voorstellen dat als je ook nog vrouw en kinderen mee moet nemen dat je dan in de stress raakt als je niet eerst een paar dagen van te voren vrij hebt om alles te regelen.

Of laat jedat dan je vrouw regelen.???

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK begrijp wat Menno bedoelt. Mijn bagageruimte is elk jaar te klein, heb sinds kort geen stationcar meer, dus mijn vrouw moet improviseren. Past wel het één en ander in de kofferbak, maar toch. Drie kids en de vrouw mee op vakantie, kost een boel bagageruimte.

Maar ja, moet niet te veel zeuren, want ik pak de bagage alleen in de auto en niet in de koffers en tasjes, dat doet, zoals waarschijnlijk bij iedereen (bijna iedereen)..... juist ja de vrouw.

Prettige vakantie voor een ieder die weggaat. Ik zit straks voor 2 weekje sin spanje. Maar eerst en weekendje Garmisch Partenkirchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alle witters en behangers sterkte

Kom jullie graag opzoeken als het klaar is.

Heb ziekenhuis gebeld en die hadden me gescheduled voor operatie 4 augustus. heb het op geschoven voor na 15 aug. dan kan ik wat langer weg blijven . helaas geen geilenkirchen

Heb daar geen internet maar hoop wel marco te ontmoeten.

ciao

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik aan mijn vakantie terugdenk dan krijg ik een NAT gevoel. Wij hadden 20 van de 21 dagen regen toen we in Spanje waren. Maar was wel een culinair hoogstandje, dat enige vervelende gevolgen heeft. HOE RAAK IK NU DIE EXTRA KILO'S KWIJT?

Ik denk dat we nog maar eens een weekendje gaan Ramsteinen, maakt weer veel goed. Ik wens eenieder die vakantie toe die hij/zij verdient

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vakantie, waar moet je aan denken ..... als je naar Noorwegen gaat:

# grote voorraad Elanden achter in je Jeep laden

# die laat je daar dan los aan de rand van het bos

# vervolgens maak je mooie plaatjes/filmpjes voor het thuisfront

evt de Elanden weer mee terugnemen voor volgend jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...