Spring naar bijdragen

Even naar Frankrijk geweest...


fransdemers
 Share

Recommended Posts

... met de mazda 626 (1800 16V) van mijn vader zaliger.

Tja, de jeep heeft maar 2 plaatsen en ons moeder was mee...:thumbsup:

dus ja, ik weg met die mazda: pffffffff, doe ver in mijn broek. Dat zit zo laag op de baan !! toen ik die Jeeps en vrachtwagens naast mij zag, realiseerde ik me pas hoe hoog je in een WJ zit...

Die mazda heeft een soepele motor. Rijdt als een limo. Wegligging als een strijkijzer !

En het verbruik dan: hahahaha, lach je kreupel: 6.9 liter/ 100 km

Zopas terug de mazda afgezet bij het ouderlijk huis en naar hier gekomen met de WJ. Zit weer lekker hoog. Wegligging als een dweil. Verbruik 15 liter/ 100 km.

Maar toch wil ik hem niet missen...:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is bijna een spreuk voor op de muur...

;) ja, zo in de stijl van 'Top Gear' Jeremy Clarckson uitspraken:

Waarom kiezen voor een strakke mazda 626, die op de baan plakt en waar je met één tank naar het Zuiden van Frankrijk kunt rijden...

???

... als je daarnaast de keuze hebt van een wobbelende dweil, die zuipt als een drachtige buffelkoe, met een motor waarvan de milieu-activisten de ergste nachtmerries hebben ??

:ph34r::lol::no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) ja, zo in de stijl van 'Top Gear' Jeremy Clarckson uitspraken:

Waarom kiezen voor een strakke mazda 626, die op de baan plakt en waar je met één tank naar het Zuiden van Frankrijk kunt rijden...

???

... als je daarnaast de keuze hebt van een wobbelende dweil, die zuipt als een drachtige buffelkoe, met een motor waarvan de milieu-activisten de ergste nachtmerries hebben ??

:ph34r::lol::no:

Tja, heeft daar iemand al eens een bedenkenswaardig antwoord op geformuleerd?

Het is volgens mij al vaak beschreven op dit forum. Maar niets zo moeilijk om voor je zelf alleen al een eerlijk antwoord op te verzinnen... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga vrijdag naar Italie en kan kiezen

1 jaar oude VW Touran benzine 2000 ltr bagageruimte autom. airco,esp.abs,trekhaak (tankpas vd zaak)

OF

ouwe wrangler die aan alle kanten olie lekt en 1 op 5 loopt met sleurhut erachter met foute trekhaak en foute verlichting.en rookt

Makkelijke keus toch:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga vrijdag naar Italie en kan kiezen

1 jaar oude VW Touran benzine 2000 ltr bagageruimte autom. airco,esp.abs,trekhaak (tankpas vd zaak)

OF

ouwe wrangler die aan alle kanten olie lekt en 1 op 5 loopt met sleurhut erachter met foute trekhaak en foute verlichting.en rookt

Makkelijke keus toch:lol:

....wrangler dus:D!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vorig jaar liep de pinionas los en moest ik gas geven en remmen tegelijk om druk te houden op het kroonwiel

vanaf Frankfurt 60 km p/u Heb er 15 uur over gedaan vanaf Italie

Die pinionmoer kun je alleen bij als je de aandrijas erondervandaan haalt. Had ik achteraf kunnen doen en op de voorwiel aandrijving verder.

Lager was finaal naar de kl@ten rest viel mee. Thuis achterste aandrijfas gedemonteerd en em weg gebracht.

Maar ga toch weer lekker met de Wrangler. Heeft afgelopen weken Noorwegen/Zweden/Duitsland, Belgie en Frankrijk doorstaan dus zal nu ook wel goed gaan.

Mn trekhaak is ingekort mn verlichting brand redelijk dus gaan met die ouwe zooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga vrijdag naar Italie en kan kiezen

1 jaar oude VW Touran benzine 2000 ltr bagageruimte autom. airco,esp.abs,trekhaak (tankpas vd zaak)

OF

ouwe wrangler die aan alle kanten olie lekt en 1 op 5 loopt met sleurhut erachter met foute trekhaak en foute verlichting.en rookt

Makkelijke keus toch:lol:

Hans

de Pizza brengen ze tegenwoordig thuis is nog makkelijker:lol::blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...