Spring naar bijdragen

uitverkoop jeep parts


darkwolf
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Originally posted by darkwolf@Oct 16 2004, 15:05

op zondag 31 oktober zal er bij offroad-centre een dag worden gehouden waarbij allerlei jeep-spullen in de uitverkoop worden gegooid!!

zie de site van offroad-centre voor meer info!!

<div align="right">

is nog iemand geweest? hoe was de uitverkoop ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi alemaal,

Ik ben ook geweest.

Ik was zo wie zo nog nooit bij hun geweest dus was het ook een leuk uitje voor ons.

Het viel mij eigenlijk tegen want ik had het daar veel groter verwacht en de jeeps die hij daar heeft uitgestald zijn wel in erge slechte staat.

Ik begreep van enkele medejeepers dat hij qua prijs ook niet echt goedkoop was.

De spulletjes die zij hebben zijn wel erg leuk en ik ben nu weer wat prijsbewuster voor het geval dat ik ook iets nodig heb.

Groetjes,

pedrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nounou..... dry.gif

wat een ouwewijfepraat zeg!!!

ik heb hier nog nooit iemand horen zeuren over b&s terwijl die een veel minder uitgebreide winkel/showroom hebben,maar mischien dat pedrie daar nog nooit geweest is?

wat de prijs betreft..in 95% van de prijzen die ik opvraag is utrecht goedkoper (lees; veel goedkoper!!) terwijl de producten meestal van hetzelfde merk zijn,mischien rekende hans toch teveel op die 60% korting waarover gesproken werd laugh.gif

oja,de jeeps die daar staan uitgestald zijn niet alleen verrot maar ook bijna geen van allen bedoeldt voor de verkoop!!een enkeling is dit wel en idd,de prijsen daarvan zijn ronduit *26$#@!!!

sorry voor mijn mischien wat heftige reactie maar het valt mij op dat echt iedereen hier b&s wel heel erg fantastisch vind..krijgen julie betere prijzen als ik of praat men hier elkaar na?

ps. ik ben ook geweest en heb niks gekocht maar heb wel een lekker bakkie gehad,een leuk tijdschrift dat ik overigens nooit koop omdat ik niet graag 2x hetzelfde lees,een mooie catalogus zodat ik voortaan van alle onderdelen exact de prijs weet en een sticker van ramsey (that realy did it.. tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de meeste ieder zijn eigen ervaringen heeft met een van de twee bedrijven.

Zelf bestel ik het liever in de USA.

Dit is nog veeeel goedkoper ondanks de bij komende kosten. Het is maar net wat je nodig hebt.

Voor de rest hoor ik van zowel B&S en Offroadcentre zowel positieve als negatieve ervaringen.

Denk dat het meer een persoonlijke voorkeur is. Maar als ik zelf iets snel moet hebben denk ik eerder aan B&S om de simpele reden dat het toch wat dichterbij is en ze wat meet Jeep onderdelen op voorraad hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@Nov 3 2004, 17:32

Ik denk dat de meeste ieder zijn eigen ervaringen heeft met een van de twee bedrijven.

Zelf bestel ik het liever in de USA.

Dit is nog veeeel goedkoper ondanks de bij komende kosten. Het is maar net wat je nodig hebt.

Voor de rest hoor ik van zowel B&S en Offroadcentre zowel positieve als negatieve ervaringen.

Denk dat het meer een persoonlijke voorkeur is. Maar als ik zelf iets snel moet hebben denk ik eerder aan B&S om de simpele reden dat het toch wat dichterbij is en ze wat meet Jeep onderdelen op voorraad hebben.

<div align="right">

in de usa bestellen is zeker het mooiste en ik ben het volledig met je eens over het op voorraad hebben!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry voor mijn mischien wat heftige reactie maar het valt mij op dat echt iedereen hier b&s wel heel erg fantastisch vind..krijgen julie betere prijzen als ik of praat men hier elkaar na?

Ik denk niet dat je erg goed hebt gelezen. Ik zie b&s nergens anders in dit topic staan en in àndere topics is de prijs juist datgene waar het meeste commentaar op gegeven wordt. Je begint er ineens zelf over.... heb JIJ misschien bij Off Road Center korting? wink.gif

Maar verder nog mensen die iets te melden hebben over de uitverkoop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Nov 3 2004, 18:05

Ik denk niet dat je erg goed hebt gelezen. Ik zie b&s nergens anders in dit topic staan en in àndere topics is de prijs juist datgene waar het meeste commentaar op gegeven wordt. Je begint er ineens zelf over.... heb JIJ misschien bij Off Road Center korting?  wink.gif

Maar verder nog mensen die iets te melden hebben over de uitverkoop?

<div align="right">

nee kameel,wat ik bedoel is dat bij het minste geringste iedereen hier b&S de hemel inprijst..aan de andere kant hoor ik nooit iemand eens zeggen van goh,je moet eens naar offroad center gaan.

dus bij deze..utrecht is meestal goedkoper maar b&s heeft vrijwel alles op voorraad,mijn mening over beide bedrijfen.

oja,ik krijg in utrecht geen korting,maar ik ben al ruim 7 jaar vaste klant dus ik wordt best wel eens gematst,wat grappiger is...in tiel krijg ik wel korting...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, het is maar hoe je 'de hemel inprijzen' bedoeld. Ze verstaan hun vak, ik weet niet of dat iets speciaals is, maar ik ben persoonlijk blij dat er een bedrijf is waar ik in uiterste noodzaak heen kan gaan voor speciale klussen waar ik zelf niet aan wil/kan werken. En dat dat dan zo goed mogenlijk moet, staat buiten kijf.

En voor mij: Tiel is dichterbij, simple as that.

Waarschijnlijk komt het er gewoon op neer dat er hier niet veel mensen zijn die Off Road Center goed kennen, òf dat ze ze wèl kennen maar er niet over praten.

Dus een topic over Off Road center was nodig. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh,je moet eens naar offroad center gaan. Hebben ze goeie koffie.

hahaha nee heb niks op beide bedrijven Heb bij Off Road centre ook een en ander gekocht omdat ik toevallig in de buurt was en bestelling was te klein voor 4wd. Kostte wel 3 x zo duur Nee niet overdreven voor item van usd 8,95 betaalde ik, eur 30 excl. Maar had geen zin om in usa te bestellen. Heb geprobeerd achterbumper van Kentrol voor zelfde prijs te kopen als bij 4wd incl. verzendkosten maar kwam toch nog dik eur 100 goedkoper uit bij 4wd ondanks verzenden ad usd 56

Ik heb nu stickers nodig rechts achter voor YJ woord wrangler en sticker 4 ltr H.O. Zie ik niet in de 4wd catalogus dus wie vertelt me waar ik die kan halen. Heb rechter achterscherm laten uitdeuken en spuiten dus....

desfire.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...