Spring naar bijdragen

garage gezocht omgeving eindhoven.


Recommended Posts

Hallo jeepsters.

Sinds kort in bezit van een Grand Cherokee uit 1996, dacht dat ik een fijne auto had.

Maar nu krijg ik te horen dat de automaat vervangen moet worden, voor ik hier tot over ga wil ik wel eens weten of dat echt nodig is.

Het probleem is, toen ik hem kocht liep hij goed, althans had het idee dat ik de eerste versnelling miste, nu blijft hij in zijn 3 staan, heel soms schakeld hij goed.

En ik kreeg te horen dat de kop vervangen moet worden.

Ik zoek iemand of garage , die veel meer van Jeep weet , en mij eerlijk en echt verteld wat er loos is.

Dus wie iemand weet in de omgeving van eindhoven ( graag hoor ik het)

Ben ook niet beroert om verder weg te gaan , als ik maar goed advies krijg en evt kan repareren.

Casy46

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jeepsters.

Sinds kort in bezit van een Grand Cherokee uit 1996, dacht dat ik een fijne auto had.

Maar nu krijg ik te horen dat de automaat vervangen moet worden, voor ik hier tot over ga wil ik wel eens weten of dat echt nodig is.

Het probleem is, toen ik hem kocht liep hij goed, althans had het idee dat ik de eerste versnelling miste, nu blijft hij in zijn 3 staan, heel soms schakeld hij goed.

En ik kreeg te horen dat de kop vervangen moet worden.

Ik zoek iemand of garage , die veel meer van Jeep weet , en mij eerlijk en echt verteld wat er loos is.

Dus wie iemand weet in de omgeving van eindhoven ( graag hoor ik het)

Ben ook niet beroert om verder weg te gaan , als ik maar goed advies krijg en evt kan repareren.

Casy46

Goedendag,

Als jij uit de omgeving van Eindhoven kom is 4x4 brabant een optie. Die kunnen de onderdelen leveren en ook monteren. Vindt jij het niet erg om verder te rijden dan kan je ook eens Jeeped mailen hier op het forum. Hij repareert jeeps van veel leden hier. Een mailtje sturen naar deze 2 heren kan nooit kwaad. Het vervangen van de automaat is in 1 dag goed te doen. Wel zou ik de wagen ook gelijk eens goed na laten kijken. Een GC kan een probleemloze auto zijn mits het onderhoud geregeld en goed is uitgevoerd.

succes

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...