Spring naar bijdragen

Skid plates (bescherm platen)


Recommended Posts

Originally posted by ZJFred@Oct 7 2004, 20:04

Al een tijdje zoek ik skid plates voor onder mijn tussenbak en benzinetank. Nou weet ik dat er talloze uitvoeringen via het web te vinden zijn, maar zijn ze eenvoudigweg ook hier in ons kikkerlandje verkrijgbaar?

<div align="right">

Probeer het eens bij dit bedrijf:

B&S AUTOPARTS b.v.

Stephensonstraat 25

4004 JA Tiel The Netherlands

Phone: +31 344 623050

Fax: +31 344 630604

Mail: jan@bsautoparts.nl

URL: www.bsautoparts.nl

En anders mail naar chrysler nederland, en stel je vraag daar.

Ik heb op mijn vragen o.a. bovenstaand adres gekregen.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip, maar ik ben daar geen onbekende wink.gif .

De laatste keer dat ik dit bij hun gevraagd heb, waren ze vrij prijzig en weinig keus. Daar moet ik bij zeggen dat dit twee jaar geleden was, daarna heb ik er bij hun niet meer naar gevraagd. Toch maar weer eens doen, als ik in de buurt ben.

Iemand anders nog andere ideeën??

Oja, bij de dealer heb ik het 3 jaar geleden al gevraagd maar zodra er een nieuw model uitkom zijn de accesoires voor het oude model niet of bijna niet meer leverbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf maken heb ik natuurlijk wel aan gedacht, maaruh ik heb niet die handigheid ter beschikking laat staan een werkplaats om het te doen.

Maar nou heb ik gelezen dat jij (Bas) hier erg handig in ben, dus als er meer gegadigden zijn is het misschien interessant om er een aantal te maken biggrin.gif

In ieder geval, alvast bedankt voor het aanbod. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bodemplaat tussenbakBeschermingsplaat tussenbak € 63,89 (incl. BTW)

Artikelnummer 82204489

Deze beschermingsplaat zorgt ervoor dat de onderzijde van uw Grand Cherokee niet beschadigt bij het off-road rijden. Standaard op de Overland-uitvoering.

Voor dat geld kan ik hem niet maken. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diverse sloperijen in de buurt geprobeerd, geen succes. Jeeps zijn niet zo gauw rijp voor de sloop biggrin.gif . De Up-country uitvoeringen zijn hier niet verkocht en probeer dan maar eens een in de prak gereden import te vinden. Volgens mij zijn de Europeese ZJ's altijd al uitgevoerd met het Up-country veerpakket (dus de rest van het pakket helaas niet), ivm het wat meer Europeese veerkarakter (wat stugger). Btw, de 2" langere veren leveren in werkelijkheid maar een 1/2" hogere wagen op, maar dit terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...