Spring naar bijdragen

Jeepforum


MCJeep
 Share

Recommended Posts

Hoe zit het nu met het plaatsen van de foto's hier op het forum?

Heb het gevoel dat de 1 meer foto's kan plaatsen dan de ander.

Ben benieuwd naar de reacties.

Ieder heeft toch een "box" van iets van 2mb? Afhankelijk van de grootte van je foto's zal zeker iedereen verschillende aantallen kunnen plaatsen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad het verschil.. :no:

Dus dat aantal is voor iedereen gelijk hier op het forum?

Dus kan ik zo iets als volgt berekenen. Iemand heeft een foto geplaatst. Als je op die foto gaat staan klik je op eigenschappen. Dan zie je de term grootte en daar staat dus bij hoeveel bytes. Stel er staat 100000 bytes dan is dat 100 kb ongeveer toch? En 2 mb is ongeveer 2000 kb. Dan zou je dus als elke foto 100 kb is ruim 20 foto's kunnen plaatsen en niet meer of wel soms?

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik upload die foto's ergens anders (mijnalbum) en kopieer ze dan hier. Dan kan ik volgens mij onbeperkt foto's plaatsen in (bijna) volledige grootte.

Hoe gaat dat in zijn werking Masis?

Ik heb ook een mijnalbum maar hoe zet ik die dan hier op het forum?

Ik zie bij sommigen wel eens staan. Hier zijn mijn foto's en dan kom je automatisch op degene zijn album terecht. Hoe doe je dat precies?

Groetjes Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klopt dat er afgelopen maanden enkele wijzigingen in de uploadmogelijkheden zijn geweest. Echter, is de totale uploadmogelijkheid voor iedereen gelijk qua grootte.

Hierin gaat binnenkort het nodige veranderen. Ik ben al enkele maanden druk bezig met een nieuwe versie van het forum waarbij o.a. de uploadmogelijkheid uitgebreid wordt en er nieuwe mogelijkheden komen op het gebied van het uploaden van foto's, video's en het creeëren van fotoalbums.

Ik hoop op korte termijn hier een aankondiging van te kunnen doen, op dit moment ben ik nog druk bezig met het wegpoetsen van enkele bugs.

Dus nog héééél even geduld a.u.b.

Gr

Mav

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat dat in zijn werking Masis?

Ik heb ook een mijnalbum maar hoe zet ik die dan hier op het forum?

Ik zie bij sommigen wel eens staan. Hier zijn mijn foto's en dan kom je automatisch op degene zijn album terecht. Hoe doe je dat precies?

Groetjes Michel

Hallo Michel! :P

Hoe je ze direct van mijnalbum op 't forum krijgt is best simpel. Eerst gewoon alles uploaden, dus Inloggen>Nieuwe album maken (op MijnAlbum.nl). Dan staan ze al op het net, dus dan is het alleen een kwestie van de afbeeldingslocatie kopieeren op 't forum.

Heb laatst wat geschreven hierover, compleet met screenshots, denk dat je er hiermee wel uitkomt: http://www.jeepforum.nl/showpost.php?p=187447&postcount=38

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...