Spring naar bijdragen

'Samen' sleutelen


Recommended Posts

Goed, de kogel door de kerk, de XJ blijft. Dat was al wel duidelijk geworden denk ik. Nu wordt het tijd om eens wat meer over de auto uit te vinden op technisch gebied. De XJ moet een beurt hebben en ik zou dat graag met iemand doen die er verstand van heeft en mij er ook eens wat dingen over uit kan leggen/vertellen etc. tijdens het doen. Nee, ik ben geen monteur, maar weet wel de theoretische basis. Nou zou ik het graag eens met iemand willen doen om de auto gewoon een stuk beter te kennen.

Wie heeft zin/weet iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zou ik het graag eens met iemand willen doen om de auto gewoon een stuk beter te kennen.

Wie heeft zin/weet iemand?

Als je met Jeeped sleuteld dan wordt je gelijk een berg wijzer over je eigen bolide... Hij legt tegelijkertijd uit wat er aan mankeerd ( of wat eventuele zwakke plekken zijn ) . Heeft wel een (over) volle agenda dus even een pb`tje om wat af te spreken is wel wijs denk ik.....:D

P.s. ik heb geen aandelen in de Jeeped Bv mocht je dat denken...:blink::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je met Jeeped sleuteld dan wordt je gelijk een berg wijzer over je eigen bolide... Hij legt tegelijkertijd uit wat er aan mankeerd ( of wat eventuele zwakke plekken zijn ) . Heeft wel een (over) volle agenda dus even een pb`tje om wat af te spreken is wel wijs denk ik.....:D

P.s. ik heb geen aandelen in de Jeeped Bv mocht je dat denken...:blink::D

Ok, dan zal ik dat eens gaan doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...