Spring naar bijdragen

verhoging


MCJeep
 Share

Recommended Posts

Ik heb net een set binnen gekregen (nieuwe) 2" dit is dan voor voor en achter , ik heb alleen de factuur nog niet binnen , die verwacht ik ook van de week dan kan ik je vertellen wat ze kosten.

Hoe monteer je shackles aan schroefveren? :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een set binnen gekregen (nieuwe) 2" dit is dan voor voor en achter , ik heb alleen de factuur nog niet binnen , die verwacht ik ook van de week dan kan ik je vertellen wat ze kosten.

Zijn dit shackles voor een wrangler of cherokee boris? Bij een cherokee gaan de shackles niet verder als 1.5 inch verhoging.

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb wel wat liggen maar ja zijn nieuwe 1,5 inch kan ze bij de rest leggen wat hier op de plank licht voor jou:no:

Ik moet nog even kijken , het is een setje van Terra-flex , 2 shackels voor achter en 2 bussen voor voor.

En ik dacht 2 Inch , maar moet nog een doosje of 5 uitpakken en zal daar vanmiddag aan te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nog even kijken , het is een setje van Terra-flex , 2 shackels voor achter en 2 bussen voor voor.

En ik dacht 2 Inch , maar moet nog een doosje of 5 uitpakken en zal daar vanmiddag aan te komen.

Hoi Boris,

Teraflex maakt voor de Cherokee shackels die max 1.5 inch verhoging geven. Dit zijn de greaseable shackles. Zie foto waarop de 1.5 inch shackels staan van teraflex.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Boris,

Teraflex maakt voor de Cherokee shackels die max 1.5 inch verhoging geven. Dit zijn de greaseable shackles. Zie foto waarop de 1.5 inch shackels staan van teraflex.

Klopt 1.5" en op voorraad..... in waalwijk

(heeft net alle dozen uitgepakt)

BB1X%20(1.5%20INCH).jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boris, wat komt er dan nog bij voordat je Cherokee ook inderdaad 1,5" hoger staat? Of is dit het dan?

Als ik zo het plaatje bekijk die Boris heeft geplaatst dan heb je dus 2 * 1.5 inch shackles achter en 2 * 1.5 inch spacer ( rubberen ringen) voor. Hiermee komt je Cherokee dus 1.5 inch hoger te liggen. Meer heb je niet nodig! Je kan op de duur wel andere shocks gaan plaatsen die beter zijn als de standaard shocks maar dat is niet direct een vereiste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een set binnen gekregen (nieuwe) 2" dit is dan voor voor en achter , ik heb alleen de factuur nog niet binnen , die verwacht ik ook van de week dan kan ik je vertellen wat ze kosten.

Boris, zou je een nieuw topic willen beginnen in het commercieele gedeelte?

Dan kunnen de andere -geinteresseerden- daar weer op reageren.

kunnen we hier verder met de vraag van de topicstarter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...