Spring naar bijdragen

Jeep Travel Norge


The Kick
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Op de site van JCN las ik de uitodiging voor het evenement in Noorwegen: “JEEP TRAVEL NORGE” (9-18 juni 2008)

het beste kan je even een mailtje naar Frank Eijk sturen,

F.Eijk <f.eijk@zonnet.nl>

We zijn tot nu toe met 8 of 9 Jeeps en er gaan er meer met open Jeeps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de site van JCN las ik de uitodiging voor het evenement in Noorwegen: “JEEP TRAVEL NORGE” (9-18 juni 2008)

het beste kan je even een mailtje naar Frank Eijk sturen,

F.Eijk <f.eijk@zonnet.nl>

We zijn tot nu toe met 8 of 9 Jeeps en er gaan er meer met open Jeeps.

Klopt Jan, z'n adres saat op de site van JCN.

Zal hem een mailtje sturen.

btw: is wel een pokke end rijden ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De trip naar Norge, onder het crecendo "Jeep Goes Norge" wordt door Jeep Club Nederland o.a. ook gezien als onze officiele vertegenwoordiging op het Jeep Camp van Jeep Club Noorwegen.:B

Bij deze gelegnheid zullen zowel de Jeeps als de Jeepers door onze club als zodanig maar wel origineel "herkenbaar" worden gemaakt.:)

Hoe en wat blijft overigens nog even een klein geheimpje.:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De trip naar Norge, onder het crecendo "Jeep Goes Norge" wordt door Jeep Club Nederland o.a. ook gezien als onze officiele vertegenwoordiging op het Jeep Camp van Jeep Club Noorwegen.:)

Bij deze gelegnheid zullen zowel de Jeeps als de Jeepers door onze club als zodanig maar wel origineel "herkenbaar" worden gemaakt.:B

Hoe en wat blijft overigens nog even een klein geheimpje.;)

iedereen een sticker met: I AM A DUTCH REBEL :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waaahhh ..... eind mei is m'n vrouw uitgerekend van onze tweede. Ik denk dat ik een probleempje heb als ik me hiervoor inschrijf .... maar ik zou graag meegaan! 1x met de motor naar Noorwegen geweest, en dat smaakt naar meer. Iedereen die gaat veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan om mee te gaan :rolleyes:.. hopelijk is er op de boot nog een plekkie vrij voor je, anders wordt het wel een heel end rijden.

Misschien eerst fff informeren bij Stena Line?

Ben wel heel schiewnierig wat JCN nou weer in petto heeft :blush:... wil ik nog wel mee?:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Hans,

Ook naar Zweden/Noorwegen.....(?), dan kom je mij ook tegen. Goh, gezellig zo'n kaal koppie in de groep. Hahaha..... 'n Eind rijden valt nog wel mee. Als je slaapt, heen en terug, maken we al veel kilometers..... Overigens vertrekken we in convooi vanuit mijn halletje naar Kiel. Dan nemen we de boot richting Göteborg om vervolgens 's avonds aan te komen bij onze Jeep vrienden in Noorwegen. Daarna gaan we Zweden onveilig maken. De boot moet je reserveren (Stena line) slapen kun je in je Kick-tentje. Goh....., leuk joh, dat je misschien mee gaat. Onze Jeeps worden in Genemuiden door JCN voorzien van "verrassingen"..... Jaja, wij Nederlanders gaan graag uitgedost. Opvallen zullen we!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent van harte welkom Hans. Sleurhutje mee....., is dat wel zo verstandig? Dubbele kosten voor de overtocht(en). We rijden nogal veel kilometers in Noorwegen en Zweden, ontzettend veel scherpe bochten en steile klimmetjes, waarschijnlijk een off-road GPS-route..... Vorig jaar was 't geen enkel probleem een slaaphutje te vinden. Maar oké....., jij beslist! Trouwens wel gezellig dat je ons komt vergezellen. Een barbeknoeier is nooit weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...