Spring naar bijdragen

zondag 4 Mei maasvlakte ....?


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zal ik ze dan maar weer uploaden.......:P..., waren maar erg weinig verdwaalde forummers...( zeker allemaal een Tomtom gekocht...:))...

Voor de rest een stoffige bedoening met al die brommers met zijwieltjes....... Wordt tijd dat Oom agent weer eens gaat kijken wie er binnen en buiten de paadjes aan het scheuren is.....:lol:

img0352ti2.jpg

img0354cx7.jpg

img0356rt0.jpg

img0356rt0.0375844bdc.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey wrangler 92, hoe laat was jij er dan? er was heel de ochtend grote controle op de toerit van de maasvlakte.

pfff wat is die klei hard daaro als het zo droog is, gelukkig hebben we nog wat modderputjes kunnen vinden :)

ik ben alleen benieuwd hoe diep dat water wordt langs die paaltjes achterin, ik kon wel tot de helft rijden waar eerst een plaat lag maar daarna werd het me toch een beetje te diep.

helaas fotos maken is er niet van gekomen, de camera was nog leeg vanmorgen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb niemand gezien die een prent heeft gehad, maar wel controle op de voertuigen en aanhangers, zou inderdaad wel tof zijn als ze schrijven voor die sukkels die overal tussendoorrijden met de motoren, maar ja als je de politie ziet gebeurd er niks,.....

ik heb alvast een paar fotos van me jeepie gekregen,

DSCF0146.JPG

DSCF1081.JPGDSCF1110.JPGDSCF1079.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...