Spring naar bijdragen

'Puntenrijbewijs voor alle automobilisten'


Masis
 Share

Recommended Posts

die spee is een goed mens, ze moesten alleen zijn hart gekookt op zijn rug hangen

Amen! :cry:

Puntenrijbewijs ? Prima.. ben wat dwars voor elke vorm van regelgeving, maar..

Op deze manier raak je wel heel snel de extreem-debielen kwijt op de weg.

Varierend van net rijbewijs-dus-nu-mag-ik-alles tot rij-al-zo-lang-ik-mag-alles debielen

Stefan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Jeep rijdt nooit te hard. Hij houdt zich keurig aan mijn limiet. :lol:

Alleen zuipt hij teveel, maar wordt daar gelukkig nooit op gecontroleerd door de kornuiten van verkeerdofficier Koos S.

stil maar.. voor je het weet hebben een nieuwe slurptax voor al bestaande auto's. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich is het helemaal niet zo'n slecht idee. Een punt ben je overigens niet zomaar kwijt. Die krijg je voor ernstige snelheidsovertredingen, bumperkleven en dat soort dingen. Zeg maar: bewust gemaakte overtredingen. De vraag is echter wat het bijdraagt aan de verkeersveiligheid. Spee kan dat maar slecht onderbouwen.

Ik maak me geen illusies over de opvolger van Spee. Ook die is verantwoordelijk voor verkeer. Wat je Spee wel kwalijk mag nemen is z'n kinderachtige optreden tegen de voorzitter van de Tuf Tuf club. Spee voelde zich beledigd en liet de beste man keer op keer in het holst van de nacht oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...