Spring naar bijdragen

Spatborden voor zonder markeringslampen


Atjoer
 Share

Recommended Posts

Zijaanzicht van mijn Jeep:

JoyI.jpg

Niks mis mee zouden velen zeggen maar die verrotte orange markeringslampen zijn mij een doorn in het oog, aangezien ze verzonken zijn in de spatborden blijft er na verwijderen een gapend gat over dus hier is mijn vraag voor de groep: heeft iemand ooit ergens op het web spatborden zonder die oranje krengen gezien?

Oh, en als ik dan toch een beroep doe op de professionele web-speurder, iemand ook ooit heldere voorknipperlampen gezien in plaats van de standaard amberkleurige?

Mijn dank is groot.

Arthur van Mourik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn van die spuitbussen in de handel waarmee je je achtelichten en dergelijke "smoke" kan spuiten. Misschien een idee? Dan zijn ze minder orange en veel donkerder, al naar gelang je er meer laagjes over spuit.

Het "smoken" van de amberkleurige lampen is nog niet zo'n gek idee, misschien dat dat de pijn aan mijn ogen wat wegneemt maar ik ga nog steeds voor een spatscherm zonder die lampen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De combinatie van de "good old" VNT Nite-Shade en de Rudged Ridge beschermers heeft de zijmarkeringslichte bijna doen verdwijnen dus ben ik weer helemaal gelukkig:

JoyIV-1.jpg

Ook maar gelijk de zijkanten van de achterlichten en het wit van de achteruitrijlampen een beurtje gegeven:

JoyV.jpg

Van de zijkant zie je ze echt niet meer:

JoyVI.jpg

Happy Jeep-ing everybody!

Arthur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...