jeeperwillem Geplaatst March 11, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 11, 2008 Is er misschien iemand in het bezit van de originele fabrieksgegevens van een CJ 7 modeljaar 1981 bouwjaar 1980 met 4.2 motor en 4-bak.Ik wil deze rdw laten keuren naar geel kenteken,heeft nu duits grijs-kenteken.Of zijn er andere mogelijkheden om dit voor elkaar te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tosca Geplaatst March 11, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 11, 2008 Is er misschien iemand in het bezit van de originele fabrieksgegevens van een CJ 7 modeljaar 1981 bouwjaar 1980 met 4.2 motor en 4-bak.Ik wil deze rdw laten keuren naar geel kenteken,heeft nu duits grijs-kenteken.Of zijn er andere mogelijkheden om dit voor elkaar te krijgen. ik kwam 4 jaar geleden bij de rdw,met mijn cj7 met duits grijs kenteken en zonder achterbank,toen mocht ik kiezen geel of grijs wouter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeeperwillem Geplaatst March 11, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 11, 2008 Schijnt tegenwoordig wat moeilijker te liggen omdat de cilinderinhoud anders is bij duits grijs kenteken.Wat heb jij op je kenteken staan ,als je tenminste een 4.2 hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tosca Geplaatst March 11, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 11, 2008 bij de cilinderinhoud staat niks aangegeven,alleen dat het een 6 cilinder is met 84 kw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcoscj7 Geplaatst March 12, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 12, 2008 hoi, als er bij regel 1 op de brief staat LKW dan neemt de rdw dat gewoon over,je zou kunnen proberen om er een achterbank in te zetten en gewoon proberen of ze de wagen als geel inschrijven (wel vastzetten en gordels) als er op de brief PKW staat nemen ze dat over wel of geen achterbank op mijn duitse kenteken staat 4230 cm3 regel 7 (bj 85) is pkw. en er staat op nl kent 4181 cm3 en 89 kw (bj80) geel kenteken maar de cilinder inhoud ? het is en blijft een 4.2 liter motor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst March 12, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 12, 2008 Tussen 1980 en 1985 is de compressieverhouding aangepast, dat kan dus een paar cm3 schelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeeperwillem Geplaatst March 13, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 13, 2008 Maar er is in NL toch ook een type goedkeuring voor de CJ7 op geel kenteken?Ze moeten bij de RDW gewoon even moeite doen om wat op te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 13, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 13, 2008 Maar er is in NL toch ook een type goedkeuring voor de CJ7 op geel kenteken?Ze moeten bij de RDW gewoon even moeite doen om wat op te zoeken. Natuurlijk is er een type goedkeuring voor dat bouwjaar op geel kenteken, ze werden toen ook op kenteken gezet door importeur of dealer. Opzoeken bij de RDW....... das een heel ander verhaal. Gewoon een keurings afspraak maken en zien wat ze zeggen, laat ze de papierwinkel alvast maar opstarten. Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeeperwillem Geplaatst March 17, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 17, 2008 Vandaag de RDW gebeld of ze een nederlands toelatingsnummer hebben voor de CJ7 4.2 geel kenteken.Reactie RDW:We moeten het voertuig eerst zien,dan pas kunnen we zeggen of keuren van grijs naar geel mogelijk is.Tosca of MR Fix it;zou het helpen als ik een kopie van jullie kentekens voor de gegevens zou gebruiken.En is jullie meldcode op het kenteken ook hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 17, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 17, 2008 Ze willen vast zien of de gordel en bank deugdelijk bevestigd zijn/ bevestigings punten aanwezig zijn.... Gewoon afspraak maken en gaan, vinden ze het niet goed voor geel, vraag wat je moet aanpassen, laat ze de kenteken aanvraag nog even aanhouden, daarna nog een keer terug om te laten zien, papieren afhandelen en klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcoscj7 Geplaatst March 17, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 17, 2008 de meldcode's zijn gewoon de laastste 4 nummers van je chassis nummer. met kopie kun je niets. Gewoon ab 's advies volgen afspraak maken en gewoon kijken wat ze zeggen. achter bank er in met goede gordels en deugelijk vast zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeeperwillem Geplaatst March 27, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 27, 2008 Ik moet over een paar dagen naar de keuring,zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten? Willem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 27, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 27, 2008 Auto schoon, ook de onderzijde, alle papieren die je heb mee, goed humeur -das belangrijk- keurmeesters hebben altijd het laatste woord. Laat ze precies uitleggen welke aanpassingen je eventueel nog moet doen, en of je hiervoor nog een nieuwe afspraak moet maken. Soms is dezelfde week zonder afspaak ook mogelijk, vraag ernaar. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeeperwillem Geplaatst April 12, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2008 Is gelukt om de CJ op geel kenteken te krijgen.Er staat nu ook een mooi geremd trekgewicht op van 3300 kilo(er stond geen trekgewicht op het duitse kenteken).Nu alleen nog even de apk doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst April 12, 2008 Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2008 Feli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.