Spring naar bijdragen

Fabrieksgegevens CJ 7


Recommended Posts

Is er misschien iemand in het bezit van de originele fabrieksgegevens van een CJ 7 modeljaar 1981 bouwjaar 1980 met 4.2 motor en 4-bak.Ik wil deze rdw laten keuren naar geel kenteken,heeft nu duits grijs-kenteken.Of zijn er andere mogelijkheden om dit voor elkaar te krijgen.

ik kwam 4 jaar geleden bij de rdw,met mijn cj7 met duits grijs kenteken en zonder achterbank,toen mocht ik kiezen geel of grijs

wouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

als er bij regel 1 op de brief staat LKW dan neemt de rdw dat gewoon over,je zou kunnen proberen om er een achterbank in te zetten en gewoon proberen of ze de wagen als geel inschrijven (wel vastzetten en gordels)

als er op de brief PKW staat nemen ze dat over wel of geen achterbank

op mijn duitse kenteken staat 4230 cm3 regel 7 (bj 85) is pkw.

en er staat op nl kent 4181 cm3 en 89 kw (bj80) geel kenteken

maar de cilinder inhoud ? het is en blijft een 4.2 liter motor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar er is in NL toch ook een type goedkeuring voor de CJ7 op geel kenteken?Ze moeten bij de RDW gewoon even moeite doen om wat op te zoeken.

Natuurlijk is er een type goedkeuring voor dat bouwjaar op geel kenteken, ze werden toen ook op kenteken gezet door importeur of dealer. Opzoeken bij de RDW....... das een heel ander verhaal.

Gewoon een keurings afspraak maken en zien wat ze zeggen, laat ze de papierwinkel alvast maar opstarten.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de RDW gebeld of ze een nederlands toelatingsnummer hebben voor de CJ7 4.2 geel kenteken.Reactie RDW:We moeten het voertuig eerst zien,dan pas kunnen we zeggen of keuren van grijs naar geel mogelijk is.Tosca of MR Fix it;zou het helpen als ik een kopie van jullie kentekens voor de gegevens zou gebruiken.En is jullie meldcode op het kenteken ook hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze willen vast zien of de gordel en bank deugdelijk bevestigd zijn/ bevestigings punten aanwezig zijn....

Gewoon afspraak maken en gaan, vinden ze het niet goed voor geel, vraag wat je moet aanpassen, laat ze de kenteken aanvraag nog even aanhouden, daarna nog een keer terug om te laten zien, papieren afhandelen en klaar :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Auto schoon, ook de onderzijde, alle papieren die je heb mee, goed humeur -das belangrijk- keurmeesters hebben altijd het laatste woord. :huh:

Laat ze precies uitleggen welke aanpassingen je eventueel nog moet doen, en of je hiervoor nog een nieuwe afspraak moet maken. Soms is dezelfde week zonder afspaak ook mogelijk, vraag ernaar. :(

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...