Spring naar bijdragen

Olie lekkage oliefilter huis


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Dit weekend heb ik een paar uurtjes onder de Cherokee doorgebracht..

Carterpan pakking vervangen (met succes)...

Maar hij lekt ook nog langs de pakking welke tussen het blok en het oliefitler huis zit... En die torks bout krijg ik niet los:( heeft hier iemand ervaring mee?? Ik moet zeggen dat ik het draadeind waar de oliefilter op zit geschroeft niet los heb gehaald.... is dat de truc?!?

alvast bedankt voor de reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Dit weekend heb ik een paar uurtjes onder de Cherokee doorgebracht..

Carterpan pakking vervangen (met succes)...

Maar hij lekt ook nog langs de pakking welke tussen het blok en het oliefitler huis zit... En die torks bout krijg ik niet los:( heeft hier iemand ervaring mee?? Ik moet zeggen dat ik het draadeind waar de oliefilter op zit geschroeft niet los heb gehaald.... is dat de truc?!?

alvast bedankt voor de reacties!

Die torx bout moet er echt uit, torx-dopje erin zetten en een grote sleutel erop, dat lukt met wat moeite..... -klik-

Wel eerst bij de dealer een setje nieuwe rubbertjes halen.... voor mijn '97XJ 4,20 euro ex btw ( partnr: 04720363 seal package oil filter)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Hallo jeepers,

Ik heb dus ook deze lekkage bij het filterhuis,ben dus gelijk gaan bladeren in het werkplaatsboek.

Alleen staat hier helemaal niets over in,wat betreft het loshalen van het filterhuis en over de afdichting.

Ben in iedergeval al iets meer te weten gekomen via dit forum.

Wil alleen nog graag weten of alle olie er uit moet als ik het filterhuis los ga halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...